Ostre przyspieszenie SPBC

#BlueCash #SPBC

12.11.2015
Udostępnij:

40 - procentowy wzrost obrotów Systemu Płatności BlueCash w październiku

Aż o czterdzieści procent wzrosła w październiku łączna wartość transakcji zrealizowanych w Systemie Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Wzrosła również liczba wykonanych przelewów.

W październiku System Płatności BlueCash, którego operatorem jest sopocka spółka Blue Media, pobił kolejne rekordy. O jedna piątą wzrosła liczba obsłużonych przelewów natychmiastowych, sięgając niemal 253 tysięcy. Średnia wartość przelewu natychmiastowego w ostatnim miesiącu wynosiła 1170 złotych, o 165 złotych więcej niż we wrześniu. Tym samym łączna miesięczna wartość obrotów w Systemie Płatności Blue Cash wzrosła do blisko 300 mln.

- W dużej mierze ten wzrost zawdzięczamy rosnącemu zainteresowaniu przelewami BlueCash w BZ WBK – tłumaczy Sebastian Ptak, członek zarządu Blue Media, operatora SPBC. – W październiku klienci tego banku podwoili liczbę przelewów z września.

Po dołączeniu Banku Zachodniego WBK w Systemie Płatności BlueCash uczestniczy już 70 banków i grup bankowych. Ich klienci mogą realizować przelewy w sposób natychmiastowy na blisko 27 mln kont bankowych w Polsce, również w bankach niebędących uczestnikami Systemu.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej