Ostre przyspieszenie SPBC

#BlueCash #SPBC

12.11.2015
Udostępnij:

40 - procentowy wzrost obrotów Systemu Płatności BlueCash w październiku

Aż o czterdzieści procent wzrosła w październiku łączna wartość transakcji zrealizowanych w Systemie Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Wzrosła również liczba wykonanych przelewów.

W październiku System Płatności BlueCash, którego operatorem jest sopocka spółka Blue Media, pobił kolejne rekordy. O jedna piątą wzrosła liczba obsłużonych przelewów natychmiastowych, sięgając niemal 253 tysięcy. Średnia wartość przelewu natychmiastowego w ostatnim miesiącu wynosiła 1170 złotych, o 165 złotych więcej niż we wrześniu. Tym samym łączna miesięczna wartość obrotów w Systemie Płatności Blue Cash wzrosła do blisko 300 mln.

- W dużej mierze ten wzrost zawdzięczamy rosnącemu zainteresowaniu przelewami BlueCash w BZ WBK – tłumaczy Sebastian Ptak, członek zarządu Blue Media, operatora SPBC. – W październiku klienci tego banku podwoili liczbę przelewów z września.

Po dołączeniu Banku Zachodniego WBK w Systemie Płatności BlueCash uczestniczy już 70 banków i grup bankowych. Ich klienci mogą realizować przelewy w sposób natychmiastowy na blisko 27 mln kont bankowych w Polsce, również w bankach niebędących uczestnikami Systemu.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej