CreditOnLine, platforma Blue Media do sprzedaży kredytów bankowych w internecie, zdobyła Rekomendację Gazety Bankowej
CreditOnLine, platforma Blue Media do sprzedaży kredytów bankowych w Internecie, zdobyła Rekomendację Gazety Bankowej – wyróżnienie w prestiżowym konkursie technologicznym Hit Roku 2015. W równoległym konkursie technologicznym Lider Informatyki wyróżniono również BANK Smart – za oparty na platformie Blue Media produkt Smart Mikropożyczka.
Nagrody przyznawane w dorocznych konkursach technologicznych Gazety Bankowej – Hit Roku i Lider Informatyki Instytucji Finansowych – są szczególnie cenione w środowisku finansowym. Również dlatego, że Rekomendacje przyznawane są przez niezależnych ekspertów.
Rekomendacje przyznawane przez Jury w konkursie Hit Roku mają być wskazówką dla instytucji finansowych poszukujących sprawdzonych i nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla swojej branży. Rekomendacje wskazują więc na rozwiązania, które dzięki swojej innowacyjności i użyteczności mają wszelkie podstawy, by stać się rynkowymi hitami w rozpoczynającym się roku. W tym elitarnym gronie, w kategorii Produkt, znalazła się również platforma Blue Media – CreditOnLine, czyli system do sprzedaży i obsługi kredytów bankowych w Internecie.
Z kolei kapituła nagrody Lider Informatyki Instytucji Finansowych wyróżniła BANK Smart – za produkt Smart Mikropożyczka, oparty o rozwiązania CreditOnLine właśnie.
Nagroda dla CreditOnLine oczywiście cieszy – komentuje na gorąco Wojciech Murawski z Blue Media. – Jest potwierdzeniem, ze nasze technologie i produkty są dobrze odbierane przez ekspertów branżowych. Jeszcze bardziej cieszy fakt, że wyróżniony został również produkt bankowy zbudowany na naszej platformie. Sukces Mikropożyczki Smart w konkursie Lider Informatyki dowodzi, że nasze rozwiązania pozytywnie weryfikuje również rynek. Trudno o lepszą rekomendację.
Piotr Gawron, szef projektu Bank SMART, odnosząc się do wcześniejszych stwierdzeń kwestionujących prognozy, że banki zawsze będą potrzebować oddziałów, powiedział: W Bank SMART jesteśmy przekonani, że przyszłość należy do banków całkowicie mobilnych, a otrzymana przez nas nagroda jest tego najlepszym dowodem. Czy ktoś z Państwa był ostatnio w oddziale banku? Bardzo wątpię.
Czym jest CreditOnLine?
CreditOnLine to system realizujący wszystkie elementy sprzedaży i obsługi kredytu bankowego w Internecie. Od pozyskania Klienta po windykację spłaty. W jego budowie wykorzystano sprawdzone technologie płatnicze i komunikacyjne BlueMedia oraz doświadczenie firmy w tworzeniu i prowadzeniu własnych serwisów pożyczkowych.
CreditOnLine jest w pełni kompatybilny z Platformą Sprzedaży Produktów Bankowych OnLine autorstwa Blue Media, która umożliwia rynkowi finansowemu ucyfrowienie większości produktów bankowych. Wdrożenie CreditOnLine pozwala więc bez problemu uruchomić sprzedaż w Internecie kart kredytowych, kont osobistych, lokat, kredytów ratalnych czy samochodowych.
CreditOnLine oferowany jest w formule „wynagrodzenia za sukces” - czyli prowizji od zrealizowanych transakcji, co obniża koszty i ryzyko inwestycyjne.