Platforma od Blue Media wyróżniona podwójnie

#CrediOnLine #Gazeta Bankowa #kredyty online

19.03.2015
Udostępnij:

CreditOnLine, platforma Blue Media do sprzedaży kredytów bankowych w internecie, zdobyła Rekomendację Gazety Bankowej

CreditOnLine, platforma Blue Media do sprzedaży kredytów bankowych w Internecie, zdobyła Rekomendację Gazety Bankowej – wyróżnienie w prestiżowym konkursie technologicznym Hit Roku 2015. W równoległym konkursie technologicznym Lider Informatyki wyróżniono również BANK Smart – za oparty na platformie Blue Media produkt Smart Mikropożyczka.

Nagrody przyznawane w dorocznych konkursach technologicznych Gazety Bankowej – Hit Roku i Lider Informatyki Instytucji Finansowych – są szczególnie cenione w środowisku finansowym. Również dlatego, że Rekomendacje przyznawane są przez niezależnych ekspertów.

Rekomendacje przyznawane przez Jury w konkursie Hit Roku mają być wskazówką dla instytucji finansowych poszukujących sprawdzonych i nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla swojej branży. Rekomendacje wskazują więc na rozwiązania, które dzięki swojej innowacyjności i użyteczności mają wszelkie podstawy, by stać się rynkowymi hitami w rozpoczynającym się roku. W tym elitarnym gronie, w kategorii Produkt, znalazła się również platforma Blue Media – CreditOnLine, czyli system do sprzedaży i obsługi kredytów bankowych w Internecie.

Z kolei kapituła nagrody Lider Informatyki Instytucji Finansowych wyróżniła BANK Smart – za produkt Smart Mikropożyczka, oparty o rozwiązania CreditOnLine właśnie.

Nagroda dla CreditOnLine oczywiście cieszy – komentuje na gorąco Wojciech Murawski z Blue Media. – Jest potwierdzeniem, ze nasze technologie i produkty są dobrze odbierane przez ekspertów branżowych. Jeszcze bardziej cieszy fakt, że wyróżniony został również produkt bankowy zbudowany na naszej platformie. Sukces Mikropożyczki Smart w konkursie Lider Informatyki dowodzi, że nasze rozwiązania pozytywnie weryfikuje również rynek. Trudno o lepszą rekomendację.

Piotr Gawron, szef projektu Bank SMART, odnosząc się do wcześniejszych stwierdzeń kwestionujących prognozy, że banki zawsze będą potrzebować oddziałów, powiedział: W Bank SMART jesteśmy przekonani, że przyszłość należy do banków całkowicie mobilnych, a otrzymana przez nas nagroda jest  tego najlepszym dowodem. Czy ktoś z Państwa był ostatnio w oddziale banku? Bardzo wątpię. 

Czym jest CreditOnLine?

CreditOnLine to system realizujący wszystkie elementy sprzedaży i obsługi kredytu bankowego w Internecie. Od pozyskania Klienta po windykację spłaty. W jego budowie wykorzystano sprawdzone technologie płatnicze i komunikacyjne BlueMedia oraz doświadczenie firmy w tworzeniu i prowadzeniu własnych serwisów pożyczkowych.

CreditOnLine jest w pełni kompatybilny z Platformą Sprzedaży Produktów Bankowych OnLine autorstwa Blue Media, która umożliwia rynkowi finansowemu ucyfrowienie większości produktów bankowych. Wdrożenie CreditOnLine pozwala więc bez problemu uruchomić sprzedaż w Internecie kart kredytowych, kont osobistych, lokat, kredytów ratalnych czy samochodowych.

CreditOnLine oferowany jest w formule „wynagrodzenia za sukces” - czyli prowizji od zrealizowanych transakcji, co obniża koszty i ryzyko inwestycyjne.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej