Płatności Online Blue Media ułatwiają zakup biletów na mecze reprezentacji Polski

#płatności online #bilety online

23.01.2023
Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”. System oparty jest na rozwiązaniu Płatności Online Blue Media.

Od marca 2018 r. kibice polskiej reprezentacji piłkarskiej mogą kupować bilety na mecze reprezentacji Polski bezpośrednio na oficjalnym serwisie Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) – www.laczynaspilka.pl.

Dzięki systemowi Płatności Online Blue Media, zakup biletów na mecze można dokonywać poprzez płatności online (np. mTransfer, Przelew24 Banku BZWBK czy „płacę z iPKO”), kartą płatniczą lub BLIK-iem.

System płatności dostępny w serwisie „Łączy nas piłka” ogranicza w czasie ważność transakcji, dzięki czemu unika się sytuacji, kiedy kibic rezerwuje miejsce, ale zwleka z finalizacją płatności, tym samym blokując zakup innej osobie. Co więcej, dzięki automatycznemu generowaniu linku do płatności, kibic ma pewność, że jeśli przypadkowo zamknie stronę lub jego sesja wygaśnie, ma jeszcze możliwość dokonania płatności poprzez link w mailu.

Płatności Online Blue Media to bardzo wydajny system płatności online, który jest w stanie obsłużyć kilka tysięcy zapytań na sekundę. Ma to ogromne znaczenie w tych momentach, kiedy bardzo duża liczba osób chce jednocześnie kupić bilety – wyjaśnia Dawid Adamczyk z Blue Media.

Wkrótce uruchomione zostaną również płatności OneClick, które pozwolą kibicom na wygodne dodanie karty płatniczej i szybki zakup kolejnych biletów z poziomu: telefonu, maila czy SMS-a.

System do sprzedaży biletów to kolejny element platformy internetowej „Łączy nas piłka”, rozwijanej od 2014 r. przez Blue Services, firmę z grupy Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej