Płatności za faktury telefoniczne można realizować przez Internet Blue Media obsługuje transakcje zapłaty za fakturę elektroniczną w TPSA

#płatności online #płatności za rachunki #faktury elektroniczne

14.04.2008
Udostępnij:

Oszczędność czasu, papieru i terminowość zapłaty to podstawowe zalety wprowadzonej przez Telekomunikację Polską SA i banki usługi płatności online.

TP SA wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła opcję regulowania zapłaty za rachunek telefoniczny w trybie online, przy użyciu LUKAS ePrzelewu oraz Płać z Nordea.

Faktury elektroniczne wyposażone są w kwalifikowany podpis cyfrowy co jest gwarancją pełnego bezpieczeństwa przy realizowaniu opłaty oraz zgodności z wymogami prawa w zakresie e-faktury.

Wdrożenie realizowane jest we współpracy z Blue Media, która obsługuje również system od strony technicznej.

- Obsługujemy ponad 8 mln klientów i widzimy, że nasi klienci coraz chętniej korzystają z nowoczesnych form płacenia za rachunki przez Internet. W naszym przypadku jest to usługa płatności elektronicznej tp, dedykowana dla Klientów e-faktury, która online pozwala wygodnie i co ważne całkowicie darmowo opłacić fakturę. Dlatego będziemy je promować - mówi Rafał Markiewicz, dyr Departamentu Fakturowania i Rozliczeń TP.

- Dzięki współpracy z LUKAS Bankiem i Nordea Bank Polska udało się wprowadzić płatność tzw. przelewem bezpośrednim (pay-by-link) bez konieczności wypełniania szczegółowych danych do przelewu – dodaje R. Markiewicz.

Klient, który chce dokonać płatności przez Internet musi wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur pocztą elektroniczną. Następnie na adres mailowy każdego miesiąca otrzyma podpisaną elektronicznie fakturę w postaci PDF z aktywnym linkiem do płatności online.

Realizacja płatności to zaledwie 2-3 minuty. Po akceptacji poprawności danych i kwoty widniejącej na rachunku, przeprowadzamy transakcję wybierając odpowiednią formę płatności z dostępnej na stronie listy.

Jeśli jesteśmy klientem LUKAS Banku lub Nordea Banku skorzystać możemy z przelewu bezpośredniego, który umożliwia zrealizowanie zapłaty bezpośrednio z naszego konta bez wypisywania danych (system to zrobi za nas).
Pozostałe banki oferują szybki przelew.

Udostępnione rozwiązanie jest rewolucyjnym krokiem w poziomie obsługi klientów operatora i w znaczący sposób wpłynie na usprawnienie rozliczeń.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej