Płatności za faktury telefoniczne można realizować przez Internet Blue Media obsługuje transakcje zapłaty za fakturę elektroniczną w TPSA

#płatności online #płatności za rachunki #faktury elektroniczne

14.04.2008
Udostępnij:

Oszczędność czasu, papieru i terminowość zapłaty to podstawowe zalety wprowadzonej przez Telekomunikację Polską SA i banki usługi płatności online.

TP SA wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła opcję regulowania zapłaty za rachunek telefoniczny w trybie online, przy użyciu LUKAS ePrzelewu oraz Płać z Nordea.

Faktury elektroniczne wyposażone są w kwalifikowany podpis cyfrowy co jest gwarancją pełnego bezpieczeństwa przy realizowaniu opłaty oraz zgodności z wymogami prawa w zakresie e-faktury.

Wdrożenie realizowane jest we współpracy z Blue Media, która obsługuje również system od strony technicznej.

- Obsługujemy ponad 8 mln klientów i widzimy, że nasi klienci coraz chętniej korzystają z nowoczesnych form płacenia za rachunki przez Internet. W naszym przypadku jest to usługa płatności elektronicznej tp, dedykowana dla Klientów e-faktury, która online pozwala wygodnie i co ważne całkowicie darmowo opłacić fakturę. Dlatego będziemy je promować - mówi Rafał Markiewicz, dyr Departamentu Fakturowania i Rozliczeń TP.

- Dzięki współpracy z LUKAS Bankiem i Nordea Bank Polska udało się wprowadzić płatność tzw. przelewem bezpośrednim (pay-by-link) bez konieczności wypełniania szczegółowych danych do przelewu – dodaje R. Markiewicz.

Klient, który chce dokonać płatności przez Internet musi wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur pocztą elektroniczną. Następnie na adres mailowy każdego miesiąca otrzyma podpisaną elektronicznie fakturę w postaci PDF z aktywnym linkiem do płatności online.

Realizacja płatności to zaledwie 2-3 minuty. Po akceptacji poprawności danych i kwoty widniejącej na rachunku, przeprowadzamy transakcję wybierając odpowiednią formę płatności z dostępnej na stronie listy.

Jeśli jesteśmy klientem LUKAS Banku lub Nordea Banku skorzystać możemy z przelewu bezpośredniego, który umożliwia zrealizowanie zapłaty bezpośrednio z naszego konta bez wypisywania danych (system to zrobi za nas).
Pozostałe banki oferują szybki przelew.

Udostępnione rozwiązanie jest rewolucyjnym krokiem w poziomie obsługi klientów operatora i w znaczący sposób wpłynie na usprawnienie rozliczeń.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej