Pomorski Związek Piłki Nożnej z nowym sponsorem

#sportBM #PZPN #sponsoring

16.08.2017
Udostępnij:

Sportbm, platforma do zarządzania klubami i akademiami sportowymi, należąca do sopockiej grupy Blue Media, została nowym patronem tytularnym pięciu pomorskich lig młodzieżowych.

​Przez wzgląd na dotychczasową owocną współpracę z Pomorskim Związkiem Piłki Nożnej, platforma sportbm podjęła decyzję o objęciu patronatem pięciu pomorskich lig młodzieżowych w sezonie 2017/2018. Nazwa marki pojawi się w tytułach lig:

I Liga wojewódzka A1 Junior sportbm

I Liga wojewódzka B1 Junior Młodszy sportbm

I Liga wojewódzka C1 Trampkarz sportbm

I Liga wojewódzka C2 Trampkarz sportbm

I Liga wojewódzka D1 Młodzik sportbm

- Naszym główny celem jest wsparcie lig młodzieżowych. Nie od dziś wiadomo, że energia włożona w edukację, także tę sportową, przynosi wieloletnie korzyści dla dzieciaków. Zaszczepiona od najmłodszych lat pasja do sportu i duch walki, wyrabiają zdrowe nawyki na całe dorosłe życie. Dlatego cały czas ulepszamy naszą platformę i angażujemy się w kolejne sportowe projekty – podkreśla Michał Mekler, odpowiedzialny za rozwój projektów sportowych w grupie Blue Media.

Stworzony przez sopocką spółkę sportbm to zestaw rozwiązań informatycznych wspierających codzienne działanie i organizację akademii sportowych. Zestaw obejmuje: panel do zarządzania akademią sportową i komunikacją między trenerami, zawodnikami i ich opiekunami, zintegrowany system płatności oraz interaktywny kalendarz.

- W związku z doświadczeniem nabytym podczas współpracy z klubami sportowymi, coraz lepiej rozumiemy ich potrzeby i dokładamy wszelkich starań, aby ulepszać naszą ofertę i aktywnie reagować na zmieniającą się sportową rzeczywistość. Mamy nadzieję, że dzięki nam, kluby sportowe mogą działać efektywniej i koncentrować się na tym, co najważniejsze, czyli wychowywaniu przyszłych reprezentantów Polski – konkluduje Mekler.

Grupa Blue Media wysoko ceni wspieranie lokalnej społeczności, dlatego z chęcią podjęła współpracę właśnie z Pomorskim Związkiem Piłki Nożnej.

- Cieszymy się z pozyskania tak renomowanego partnera jakim jest Blue Media. Wierzymy, że nasza współpraca ze sportbm przyczyni się do promowania i rozwijania lig młodzieżowych oraz będzie realnym wsparciem dla lokalnych klubów – komentuje Radosław Michalski, prezes Pomorskiego Związku Piłki Nożnej.

Dowiedz się więcej o projektach sportowych Grupy Blue Media - https://bluemedia.pl/oferta/projekty-sportowe



Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej