Pomorski Związek Piłki Nożnej z nowym sponsorem

#sportBM #PZPN #sponsoring

16.08.2017
Udostępnij:

Sportbm, platforma do zarządzania klubami i akademiami sportowymi, należąca do sopockiej grupy Blue Media, została nowym patronem tytularnym pięciu pomorskich lig młodzieżowych.

​Przez wzgląd na dotychczasową owocną współpracę z Pomorskim Związkiem Piłki Nożnej, platforma sportbm podjęła decyzję o objęciu patronatem pięciu pomorskich lig młodzieżowych w sezonie 2017/2018. Nazwa marki pojawi się w tytułach lig:

I Liga wojewódzka A1 Junior sportbm

I Liga wojewódzka B1 Junior Młodszy sportbm

I Liga wojewódzka C1 Trampkarz sportbm

I Liga wojewódzka C2 Trampkarz sportbm

I Liga wojewódzka D1 Młodzik sportbm

- Naszym główny celem jest wsparcie lig młodzieżowych. Nie od dziś wiadomo, że energia włożona w edukację, także tę sportową, przynosi wieloletnie korzyści dla dzieciaków. Zaszczepiona od najmłodszych lat pasja do sportu i duch walki, wyrabiają zdrowe nawyki na całe dorosłe życie. Dlatego cały czas ulepszamy naszą platformę i angażujemy się w kolejne sportowe projekty – podkreśla Michał Mekler, odpowiedzialny za rozwój projektów sportowych w grupie Blue Media.

Stworzony przez sopocką spółkę sportbm to zestaw rozwiązań informatycznych wspierających codzienne działanie i organizację akademii sportowych. Zestaw obejmuje: panel do zarządzania akademią sportową i komunikacją między trenerami, zawodnikami i ich opiekunami, zintegrowany system płatności oraz interaktywny kalendarz.

- W związku z doświadczeniem nabytym podczas współpracy z klubami sportowymi, coraz lepiej rozumiemy ich potrzeby i dokładamy wszelkich starań, aby ulepszać naszą ofertę i aktywnie reagować na zmieniającą się sportową rzeczywistość. Mamy nadzieję, że dzięki nam, kluby sportowe mogą działać efektywniej i koncentrować się na tym, co najważniejsze, czyli wychowywaniu przyszłych reprezentantów Polski – konkluduje Mekler.

Grupa Blue Media wysoko ceni wspieranie lokalnej społeczności, dlatego z chęcią podjęła współpracę właśnie z Pomorskim Związkiem Piłki Nożnej.

- Cieszymy się z pozyskania tak renomowanego partnera jakim jest Blue Media. Wierzymy, że nasza współpraca ze sportbm przyczyni się do promowania i rozwijania lig młodzieżowych oraz będzie realnym wsparciem dla lokalnych klubów – komentuje Radosław Michalski, prezes Pomorskiego Związku Piłki Nożnej.

Dowiedz się więcej o projektach sportowych Grupy Blue Media - https://bluemedia.pl/oferta/projekty-sportowe



Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej