Pomorski Związek Piłki Nożnej z nowym sponsorem

#sportBM #PZPN #sponsoring

16.08.2017
Udostępnij:

Sportbm, platforma do zarządzania klubami i akademiami sportowymi, należąca do sopockiej grupy Blue Media, została nowym patronem tytularnym pięciu pomorskich lig młodzieżowych.

​Przez wzgląd na dotychczasową owocną współpracę z Pomorskim Związkiem Piłki Nożnej, platforma sportbm podjęła decyzję o objęciu patronatem pięciu pomorskich lig młodzieżowych w sezonie 2017/2018. Nazwa marki pojawi się w tytułach lig:

I Liga wojewódzka A1 Junior sportbm

I Liga wojewódzka B1 Junior Młodszy sportbm

I Liga wojewódzka C1 Trampkarz sportbm

I Liga wojewódzka C2 Trampkarz sportbm

I Liga wojewódzka D1 Młodzik sportbm

- Naszym główny celem jest wsparcie lig młodzieżowych. Nie od dziś wiadomo, że energia włożona w edukację, także tę sportową, przynosi wieloletnie korzyści dla dzieciaków. Zaszczepiona od najmłodszych lat pasja do sportu i duch walki, wyrabiają zdrowe nawyki na całe dorosłe życie. Dlatego cały czas ulepszamy naszą platformę i angażujemy się w kolejne sportowe projekty – podkreśla Michał Mekler, odpowiedzialny za rozwój projektów sportowych w grupie Blue Media.

Stworzony przez sopocką spółkę sportbm to zestaw rozwiązań informatycznych wspierających codzienne działanie i organizację akademii sportowych. Zestaw obejmuje: panel do zarządzania akademią sportową i komunikacją między trenerami, zawodnikami i ich opiekunami, zintegrowany system płatności oraz interaktywny kalendarz.

- W związku z doświadczeniem nabytym podczas współpracy z klubami sportowymi, coraz lepiej rozumiemy ich potrzeby i dokładamy wszelkich starań, aby ulepszać naszą ofertę i aktywnie reagować na zmieniającą się sportową rzeczywistość. Mamy nadzieję, że dzięki nam, kluby sportowe mogą działać efektywniej i koncentrować się na tym, co najważniejsze, czyli wychowywaniu przyszłych reprezentantów Polski – konkluduje Mekler.

Grupa Blue Media wysoko ceni wspieranie lokalnej społeczności, dlatego z chęcią podjęła współpracę właśnie z Pomorskim Związkiem Piłki Nożnej.

- Cieszymy się z pozyskania tak renomowanego partnera jakim jest Blue Media. Wierzymy, że nasza współpraca ze sportbm przyczyni się do promowania i rozwijania lig młodzieżowych oraz będzie realnym wsparciem dla lokalnych klubów – komentuje Radosław Michalski, prezes Pomorskiego Związku Piłki Nożnej.

Dowiedz się więcej o projektach sportowych Grupy Blue Media - https://bluemedia.pl/oferta/projekty-sportowe



Przeczytaj także:

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

30.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Docplanner i Autopay cyfryzują usługi medyczne w Europie

Autopay i Docplanner rozszerzają strategiczną współpracę - po udanym wdrożeniu systemu płatności online na platformie ZnanyLekarz w Polsce, czas na integrację usług na rynku włoskim i hiszpańskim

29.07.2025 Czytaj więcej

Raport

AI wkracza do codzienności Polaków. Rośnie świadomość i… pytania: “co dalej?”

Zdecydowana większość Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, a prawie połowa dostrzega jej wpływ na swoje codzienne życie

22.07.2025 Czytaj więcej