Ponad pół miliarda zł przychodu Blue Media w 2012 r.

#Blue Media #podsumowanie roku #oferta Blue Media

Udostępnij:

Blue Media osiągnęła w 2012 roku przychód przekraczający pół miliarda złotych i zysk wynoszący 4,5 mln zł. Systemy spółki przetworzyły ponad 150 mln operacji finansowych i autoryzacyjnych, a z usług firmy korzysta już 3 mln klientów miesięcznie. Blue Media zrealizowała swój roczny plan pomimo poniesionych dużych nakładów inwestycyjnych.

Przychód Blue Media po raz pierwszy w historii spółki przekroczył pół miliarda zł i wyniósł ponad 512 mln zł. To o 12% więcej niż rok wcześniej. Także osiągnięty zysk jest wyższy i wyniósł 4,5 mln zł. Tak dobre wyniki finansowe udało się osiągnąć pomimo znaczących nakładów finansowych, które spółka poniosła w związku z rozwojem nowych produktów.

Należy do nich zaliczyć m.in. udoskonalony system przelewów ekspresowych BlueCash, uruchomiony w styczniu 2013 r. Do tej pory do systemu przystąpiły 4 banki, niebawem dołączą kolejne. Obecnie za pośrednictwem BlueCash można realizować przelewy ekspresowe do 30 banków. Oprócz standardowych przelewów międzybankowych, BlueCash umożliwia realizację przelewów na numery telefonów komórkowych oraz obsługę mobilnych płatności. 

Wśród intensywnie rozwijanych w 2012 r. przez Blue Media usług, były także elektroniczne płatności za faktury, wdrożone m.in. w Energa, Vectra oraz Netia. Nowych klientów zyskały także wcześniej wprowadzone rozwiązania, np. doładowania prepaid, które pojawiły się w banku Alior Sync. W 2012 r. Blue Media poszerzyła również grono obsługiwanych operatorów – do listy dotychczasowych dołączyli Virgin Mobile i Lycamobile. 

W 2012 r. spółka przetworzyła 150 mln operacji finansowych oraz autoryzacyjnych  i do 148 zwiększyła liczbę współpracujących banków. Każdego miesiąca z usług firmy korzysta 3 mln klientów.

W 2013 r. Blue Media planuje wdrożenie systemu przelewów ekspresowych BlueCash w kolejnych bankach oraz uruchomienie dwóch usług na rynkach zagranicznych. W drugim kwartale br. Blue Media chce wprowadzić nową usługę płatności w Internecie. Spółka zakłada także wzrost obrotów - o 10% - i podwojenie zysków.

Przeczytaj także:

Artykuł

Czym jest Account Based Marketing i czy warto z niego korzystać?

Dowiedz się na czym poleca strategia marketingowa ABM, w jaki sposób można ją wprowdzić w firmie i jakie można dzięki niej osiągnąć korzyści.

22.09.2023 Czytaj więcej

Artykuł

Ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne już dostępne w Autopay

Korzystający z aplikacji Autopay mogą teraz w prosty sposób nabyć polisę ubezpieczeniową, a także skorzystać z pomocy w sytuacjach awaryjnych podczas podróży.

18.09.2023 Czytaj więcej

Raport

Polacy coraz częściej odkładają pieniądze na realizację marzeń [RAPORT AUTOPAY]

Prawie 70 proc. Polek i Polaków deklaruje oszczędzanie pieniędzy, z czego ponad połowa z myślą o zabezpieczeniu przyszłości. Prawie jedna czwarta inwestuje.

12.09.2023 Czytaj więcej