Projekty Blue Media wyróżnione!

#nagroda dla Blue Media #Gazeta bankowa #Lider 2015

18.04.2016
Udostępnij:

Projekty realizowane przez Blue Media wyróżnione w konkursach technologicznych Lider 2015 i Hit Roku 2016

​W konkursie Lider 2015 trzecie miejsce w kategorii „Bankowość i finanse” zdobył Deutsche Bank Polska S.A. – za uruchomienie platformy inwestycyjnej db Navi Invest, wykonanej i wdrożonej przez Blue Media. Navi Invest umożliwia klientom banku indywidualny wybór ścieżki i strategii inwestycyjnej w oparciu o dostępne w ofercie banku fundusze inwestycyjne. M.in. dzięki wdrożeniu platformy db Navi Invest bank odnotował w 2015 r. 30-procentowy wzrost wartości aktywów ulokowanych w funduszach i innych produktach inwestycyjnych.

Z kolei w kategorii „Energetyka, paliwa, chemia” jury doceniło Blue Alert – system wielokanałowej komunikacji, przeznaczony dla dostawców energii i ich klientów. Blue Alert to system opracowany przez Blue Media, który usprawnia wykrywanie usterek sieci przesyłowej i umożliwia szybsze wznowienie dostaw prądu. Poprawia efektywność komunikacji klientów z działem obsługi klienta: zasoby biura obsługi są lepiej wykorzystane, a infolinie – odciążone. Dzięki konstrukcji modułowej można go łatwo dopasować do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.

- Wyróżnienia „Gazety Bankowej” są potwierdzeniem pozycji Blue Media jako doświadczonego dostawcy technologicznego. – mówi Wojciech Murawski z grupy Blue Media. – Nasze produkty gwarantują najwyższy poziom realizacji założeń klienta, sprawny przebieg wdrożenia, a przede wszystkim wysoką satysfakcję klientów końcowych z poziomu usług świadczonych przez naszych partnerów.

„Gazeta Bankowa” w konkursie Lider nagradza przedsiębiorstwa wyróżniające się szczególnymi osiągnięciami w zakresie innowacji technologicznych. Z kolei tytuły Hitu Roku redakcja przyznaje przełomowym produktom, usługom i rozwiązaniom IT, wdrożonym w polskich firmach.

W tym roku konkurs Lider został zorganizowany przez „Gazetę Bankową” już po raz czternasty, a Hit Roku – po raz dziewiąty. Wręczenie nagród miało miejsce 14 kwietnia br. W jury zasiedli prof. Andrzej Gospodarowicz, dr Wiesław Paluszyński, dr hab. Andrzej Sobczak, Piotr „Vagla” Waglowski, Michał Kanownik, Tomasz Przybek oraz Wojciech Surmacz, redaktor naczelny „Gazety Bankowej”.

Informacja prasowa: Blue Media wyróżniona przez GB [ plik .docx]

Informacja prasowa: Blue Media wyróżniona przez GB [ plik .pdf]

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej