Przelew Ekspresowy mBanku nagrodzony przez Związek Banków Polskich

#nagroda dla Blue Media #przelewy ekspresowe #mBank

02.06.2011
Udostępnij:

Przelew Ekspresowy otrzymał wyróżnienie Związku Banków Polskich podczas VI Kongresu Gospodarki Elektronicznej. Usługa mBanku została doceniona w kategorii "Projekt Roku 2010".

Kapituła VI Kongresu Gospodarki Elektronicznej uhonorowała osoby i projekty mające wpływ na rozwój gospodarki elektronicznej w Polsce. Wśród wyróżnionych projektów znalazł się Przelew Ekspresowy mBanku. To usługa, która jest alternatywną dla dotychczasowych przelewów międzybankowych. Wykonanie przelewu ekspresowego pozwala dostarczyć pieniądze z mBanku do innego banku w ciągu 15 minut, zamiast od kilku do kilkunastu godzin w przypadku standardowych transferów. Usługa przelewu ekspresowego w mBanku oparta jest na systemie BlueCash firmy Blue Media S.A.

mBank to pierwszy w Polsce bank, który udostępnił swoim klientom możliwość przelewania pieniędzy z pominięciem sesji systemu ELIXIR. Niedawno do tego grona dołączył także MultiBank.

Kongres Gospodarki Elektronicznej organizowany jest przez Związek Banków Polskich, Forum Technologii Bankowych oraz Centrum Prawa Bankowego i Informacji. Tegoroczna edycja to już 6. spotkanie przedstawicieli m.in. administracji publicznej i samorządowej, środowiska finansowego i naukowego.

Przeczytaj także:

Artykuł

E-winiety łatwiej dostępne. Autopay uruchamia nowe serwisy dla kierowców z Europy

Autopay uruchomił sześć nowych serwisów internetowych umożliwiających szybki i wygodny zakup winiet cyfrowych na przejazdy w Europie.

14.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej