Rebranding Autopay nominowany do Transform Awards Europe 2024  

#marka #rebranding

24.01.2024
Udostępnij:

Rebranding Autopay - jednego z liderów polskiego rynku płatniczego - został nominowany do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2024.

Rebranding Blue Media w Autopay został nominowany w dwóch kategoriach: "Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania" i "Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych". Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Regularnie wyróżnia i nagradza najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

- Wyzwaniem naszego rebrandingu było zgrabne połączenie wieloletniego biznesowego doświadczenia Blue Media z nowym kierunkiem rozwoju. Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami - odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Cieszymy się z docenienia pracy naszych zespołów odpowiedzialnych za nowy branding przez międzynarodowych ekspertów - komentuje Agnieszka Fabianowicz, Brand Manager w Autopay.

- Nowy Autopay to marka płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Klasycznie finansowa, niebieska kolorystyka znana z marki Blue Media została przełamana energetyczną, pistacjową zielenią. Nowy język graficzny Autopay powiększa markę, dodaje digitalowego charakteru i pozwala bez kompleksów konkurować z największymi fintechami na rynku - mówi Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA.


Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej