Rebranding Autopay nominowany do Transform Awards Europe 2024  

#marka #rebranding

24.01.2024
Udostępnij:

Rebranding Autopay - jednego z liderów polskiego rynku płatniczego - został nominowany do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2024.

Rebranding Blue Media w Autopay został nominowany w dwóch kategoriach: "Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania" i "Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych". Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Regularnie wyróżnia i nagradza najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

- Wyzwaniem naszego rebrandingu było zgrabne połączenie wieloletniego biznesowego doświadczenia Blue Media z nowym kierunkiem rozwoju. Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami - odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Cieszymy się z docenienia pracy naszych zespołów odpowiedzialnych za nowy branding przez międzynarodowych ekspertów - komentuje Agnieszka Fabianowicz, Brand Manager w Autopay.

- Nowy Autopay to marka płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Klasycznie finansowa, niebieska kolorystyka znana z marki Blue Media została przełamana energetyczną, pistacjową zielenią. Nowy język graficzny Autopay powiększa markę, dodaje digitalowego charakteru i pozwala bez kompleksów konkurować z największymi fintechami na rynku - mówi Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA.


Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej