Rebranding Autopay nominowany do Transform Awards Europe 2024  

#marka #rebranding

24.01.2024
Udostępnij:

Rebranding Autopay - jednego z liderów polskiego rynku płatniczego - został nominowany do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2024.

Rebranding Blue Media w Autopay został nominowany w dwóch kategoriach: "Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania" i "Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych". Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Regularnie wyróżnia i nagradza najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

- Wyzwaniem naszego rebrandingu było zgrabne połączenie wieloletniego biznesowego doświadczenia Blue Media z nowym kierunkiem rozwoju. Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami - odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Cieszymy się z docenienia pracy naszych zespołów odpowiedzialnych za nowy branding przez międzynarodowych ekspertów - komentuje Agnieszka Fabianowicz, Brand Manager w Autopay.

- Nowy Autopay to marka płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Klasycznie finansowa, niebieska kolorystyka znana z marki Blue Media została przełamana energetyczną, pistacjową zielenią. Nowy język graficzny Autopay powiększa markę, dodaje digitalowego charakteru i pozwala bez kompleksów konkurować z największymi fintechami na rynku - mówi Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA.


Przeczytaj także:

Raport

Na co młodzi ludzie wydają pieniądze? [Raport]

Podczas gdy osoby ze starszych grup wiekowych wydają więcej pieniędzy na cele związane ze zdrowiem, młodzi chętniej inwestują w rozrywkę i czas wolny. Mężczyźni często przeznaczają środki finansowe na hobby i elektronikę, z kolei kobiety chętniej wybierają ubrania i kosmetyki - wynika z badania Autopay Finanse Młodych w czasach niepewności.

25.09.2024 Czytaj więcej

Raport

E-winiety do wszystkich krajów UE już wkrótce dostępne w Autopay

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Bułgarię, a wkrótce również o Rumunię. Tym samym firma umożliwi nabycie e-winiet we wszystkich krajach, w których obowiązuje ta forma opłat drogowych. Winiety można nabyć na stronie i w aplikacji Autopay Mobility.

24.09.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Marcin Mazurek nowym CPTO i członkiem zarządu w Autopay

Z początkiem września Marcin Mazurek objął stanowisko Chief Product and Technology Officera (CPTO) w Autopay. Będzie pełnił funkcję członka zarządu.

04.09.2024 Czytaj więcej