Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

22.04.2024
Udostępnij:

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.

Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Regularnie wyróżnia i nagradza najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie. Pierwsza gala Transform Awards odbyła się 14 lat temu i wówczas zaprezentowano 32 kategorie, w tegorocznej edycji jury wybierało zwycięzców w aż 62 kategoriach. Laureatów Transform Awards Europe 2024 ogłoszono podczas gali, która odbyła się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

Rebranding Blue Media w Autopay otrzymał dwie nagrody: złotą w kategorii “Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania” oraz srebrną w kategorii “Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych”. Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Najlepsze projekty wybierało jury złożone z przedstawicieli między innymi takich marek jak Bayer, Coca-Cola, HSBC, LEGO, Oxford University Press, Storytel, Vodafone czy Unilever.

- Nagrody “The Transform Awards Europe 2024” to kolejny dowód na to, że sposób przygotowania i przeprowadzenia rebrandingu przebiegł wzorowo. Rebranding był związany z naszymi planami rozwoju na najbliższe lata. Misją Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Chodzi o nowy poziom wygody, intuicyjności, automatyzacji. Chcemy, by Autopay stał się czołową europejską firmą technologiczną, dlatego przeprowadziliśmy zmiany zarówno w wymiarze wizualnym, jak i organizacyjnym spółki -komentuje Agnieszka Fabianowicz, Brand Manager w Autopay.

- To wielki wspólny sukces i dowód, że udało nam się w brandingu uchwycić potencjał i ambicje Autopay. Dzięki rebrandingowi marka może bez kompleksów konkurować z najlepszymi fintechami na rynku. Niebieski switch w logo okazał się być świetną metaforą płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Jury konkursu podkreślało jak sprytna, inspirująca i pojemna jest idea stojąca za designem - mówi Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA.

Rebranding powalczy o nagrody globalne


Podczas gali ogłoszono, że odbędzie się kolejny konkurs, czyli “Diamond Transformation Awards”, w którym będą startować zwycięzcy poszczególnych kategorii z Europy, a konkurować będą z laureatami z całego świata. Przed Autopay pojawia się zatem szansa na kolejne wyróżnienia, tym razem w skali globalnej.


Przeczytaj także:

Raport

Wpływ technologii i AI na życie. Mniej entuzjazmu, więcej znaków zapytania [RAPORT AUTOPAY]

Mimo że zdecydowana większość Polek i Polaków przyznaje, że zmiany technologiczne są nieuniknione, widać oznaki zmęczenia nowinkami - wynika z badania „Finanse w czasach niepewności” zrealizowanego przez Autopay.

23.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej