Rowerowa "dobra praktyka" Blue Media w raporcie FOB

#Blue Media #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013

03.04.2014
Udostępnij:

Firma Blue Media ponownie znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W edycji 2013 doceniono praktykę "1 zł za 1 km rowerem do pracy" skierowaną do pracowników sopockiej spółki.

Dobrą praktykę firmy Blue Media umieszczono w raporcie w kategorii "zdrowie pracowników". Rozpoczęta jesienią 2013 akcja "1 zł za 1 km rowerem do pracy" ma zachęcić pracowników tej największej na Pomorzu firmy IT do aktywności ruchowej. Promuje też rower jako alternatywny środek transportu w coraz bardziej zatłoczonych miastach.

W ramach programu każdy pracownik Blue Media dojeżdżający do pracy rowerem otrzymuje premię w wysokości 1 zł za każdy przejechany 1 km. Bonus jest wypłacany po przejechaniu min. 500 km. Akcja z każdym miesiącem jest coraz bardziej popularna wśród pracowników spółki, którzy w okresie zimowym przejechali łącznie ponad 2 tys. km. By zachęcić wciąż niezdecydowanych, stawka za 1 km przejechany w kwietniu 2014 została podwojona i wynosi 2 zł za 1 km.

W wydanym właśnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013. Dobre Praktyki" znalazły się praktyki rozpoczęte lub realizowane w minionym roku. To nie pierwsza obecność Blue Media w Raporcie. Spółka znalazła się też w publikacji "Odpowiedzialny Biznes 2011" - za program "Akademia Zdrowia" i w "Odpowiedzialny Biznes 2010" - za warsztaty "Kierunek: kariera".

Pobierz:

Przeczytaj także:

Raport

Samochód niezbędnym elementem życia wielu Polaków - dlaczego i jak nim podróżujemy? [BADANIE]

Polki i Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu. Najczęściej wykorzystują go do załatwiania codziennych sprawunków i wyjazdów wakacyjnych. Na poziomie deklaracji uważamy, że podróżujemy ekonomicznie i bezpiecznie - wynika z badania Autopay.

21.10.2024 Czytaj więcej

Raport

Na co młodzi ludzie wydają pieniądze? [Raport]

Podczas gdy osoby ze starszych grup wiekowych wydają więcej pieniędzy na cele związane ze zdrowiem, młodzi chętniej inwestują w rozrywkę i czas wolny. Mężczyźni często przeznaczają środki finansowe na hobby i elektronikę, z kolei kobiety chętniej wybierają ubrania i kosmetyki - wynika z badania Autopay Finanse Młodych w czasach niepewności.

25.09.2024 Czytaj więcej

Raport

E-winiety do wszystkich krajów UE już wkrótce dostępne w Autopay

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Bułgarię, a wkrótce również o Rumunię. Tym samym firma umożliwi nabycie e-winiet we wszystkich krajach, w których obowiązuje ta forma opłat drogowych. Winiety można nabyć na stronie i w aplikacji Autopay Mobility.

24.09.2024 Czytaj więcej