Rowerowa "dobra praktyka" Blue Media w raporcie FOB

#Blue Media #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013

03.04.2014
Udostępnij:

Firma Blue Media ponownie znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W edycji 2013 doceniono praktykę "1 zł za 1 km rowerem do pracy" skierowaną do pracowników sopockiej spółki.

Dobrą praktykę firmy Blue Media umieszczono w raporcie w kategorii "zdrowie pracowników". Rozpoczęta jesienią 2013 akcja "1 zł za 1 km rowerem do pracy" ma zachęcić pracowników tej największej na Pomorzu firmy IT do aktywności ruchowej. Promuje też rower jako alternatywny środek transportu w coraz bardziej zatłoczonych miastach.

W ramach programu każdy pracownik Blue Media dojeżdżający do pracy rowerem otrzymuje premię w wysokości 1 zł za każdy przejechany 1 km. Bonus jest wypłacany po przejechaniu min. 500 km. Akcja z każdym miesiącem jest coraz bardziej popularna wśród pracowników spółki, którzy w okresie zimowym przejechali łącznie ponad 2 tys. km. By zachęcić wciąż niezdecydowanych, stawka za 1 km przejechany w kwietniu 2014 została podwojona i wynosi 2 zł za 1 km.

W wydanym właśnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013. Dobre Praktyki" znalazły się praktyki rozpoczęte lub realizowane w minionym roku. To nie pierwsza obecność Blue Media w Raporcie. Spółka znalazła się też w publikacji "Odpowiedzialny Biznes 2011" - za program "Akademia Zdrowia" i w "Odpowiedzialny Biznes 2010" - za warsztaty "Kierunek: kariera".

Pobierz:

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej