Rowerowa "dobra praktyka" Blue Media w raporcie FOB

#Blue Media #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013

03.04.2014
Udostępnij:

Firma Blue Media ponownie znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W edycji 2013 doceniono praktykę "1 zł za 1 km rowerem do pracy" skierowaną do pracowników sopockiej spółki.

Dobrą praktykę firmy Blue Media umieszczono w raporcie w kategorii "zdrowie pracowników". Rozpoczęta jesienią 2013 akcja "1 zł za 1 km rowerem do pracy" ma zachęcić pracowników tej największej na Pomorzu firmy IT do aktywności ruchowej. Promuje też rower jako alternatywny środek transportu w coraz bardziej zatłoczonych miastach.

W ramach programu każdy pracownik Blue Media dojeżdżający do pracy rowerem otrzymuje premię w wysokości 1 zł za każdy przejechany 1 km. Bonus jest wypłacany po przejechaniu min. 500 km. Akcja z każdym miesiącem jest coraz bardziej popularna wśród pracowników spółki, którzy w okresie zimowym przejechali łącznie ponad 2 tys. km. By zachęcić wciąż niezdecydowanych, stawka za 1 km przejechany w kwietniu 2014 została podwojona i wynosi 2 zł za 1 km.

W wydanym właśnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013. Dobre Praktyki" znalazły się praktyki rozpoczęte lub realizowane w minionym roku. To nie pierwsza obecność Blue Media w Raporcie. Spółka znalazła się też w publikacji "Odpowiedzialny Biznes 2011" - za program "Akademia Zdrowia" i w "Odpowiedzialny Biznes 2010" - za warsztaty "Kierunek: kariera".

Pobierz:

Przeczytaj także:

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

31.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Docplanner i Autopay cyfryzują usługi medyczne w Europie

Autopay i Docplanner rozszerzają strategiczną współpracę - po udanym wdrożeniu systemu płatności online na platformie ZnanyLekarz w Polsce, czas na integrację usług na rynku włoskim i hiszpańskim

29.07.2025 Czytaj więcej