Rowerowa "dobra praktyka" Blue Media w raporcie FOB

#Blue Media #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013

03.04.2014
Udostępnij:

Firma Blue Media ponownie znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W edycji 2013 doceniono praktykę "1 zł za 1 km rowerem do pracy" skierowaną do pracowników sopockiej spółki.

Dobrą praktykę firmy Blue Media umieszczono w raporcie w kategorii "zdrowie pracowników". Rozpoczęta jesienią 2013 akcja "1 zł za 1 km rowerem do pracy" ma zachęcić pracowników tej największej na Pomorzu firmy IT do aktywności ruchowej. Promuje też rower jako alternatywny środek transportu w coraz bardziej zatłoczonych miastach.

W ramach programu każdy pracownik Blue Media dojeżdżający do pracy rowerem otrzymuje premię w wysokości 1 zł za każdy przejechany 1 km. Bonus jest wypłacany po przejechaniu min. 500 km. Akcja z każdym miesiącem jest coraz bardziej popularna wśród pracowników spółki, którzy w okresie zimowym przejechali łącznie ponad 2 tys. km. By zachęcić wciąż niezdecydowanych, stawka za 1 km przejechany w kwietniu 2014 została podwojona i wynosi 2 zł za 1 km.

W wydanym właśnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013. Dobre Praktyki" znalazły się praktyki rozpoczęte lub realizowane w minionym roku. To nie pierwsza obecność Blue Media w Raporcie. Spółka znalazła się też w publikacji "Odpowiedzialny Biznes 2011" - za program "Akademia Zdrowia" i w "Odpowiedzialny Biznes 2010" - za warsztaty "Kierunek: kariera".

Pobierz:

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej