Rowerowa "dobra praktyka" Blue Media w raporcie FOB

#Blue Media #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013

03.04.2014
Udostępnij:

Firma Blue Media ponownie znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W edycji 2013 doceniono praktykę "1 zł za 1 km rowerem do pracy" skierowaną do pracowników sopockiej spółki.

Dobrą praktykę firmy Blue Media umieszczono w raporcie w kategorii "zdrowie pracowników". Rozpoczęta jesienią 2013 akcja "1 zł za 1 km rowerem do pracy" ma zachęcić pracowników tej największej na Pomorzu firmy IT do aktywności ruchowej. Promuje też rower jako alternatywny środek transportu w coraz bardziej zatłoczonych miastach.

W ramach programu każdy pracownik Blue Media dojeżdżający do pracy rowerem otrzymuje premię w wysokości 1 zł za każdy przejechany 1 km. Bonus jest wypłacany po przejechaniu min. 500 km. Akcja z każdym miesiącem jest coraz bardziej popularna wśród pracowników spółki, którzy w okresie zimowym przejechali łącznie ponad 2 tys. km. By zachęcić wciąż niezdecydowanych, stawka za 1 km przejechany w kwietniu 2014 została podwojona i wynosi 2 zł za 1 km.

W wydanym właśnie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013. Dobre Praktyki" znalazły się praktyki rozpoczęte lub realizowane w minionym roku. To nie pierwsza obecność Blue Media w Raporcie. Spółka znalazła się też w publikacji "Odpowiedzialny Biznes 2011" - za program "Akademia Zdrowia" i w "Odpowiedzialny Biznes 2010" - za warsztaty "Kierunek: kariera".

Pobierz:

Przeczytaj także:

Artykuł

E-winiety łatwiej dostępne. Autopay uruchamia nowe serwisy dla kierowców z Europy

Autopay uruchomił sześć nowych serwisów internetowych umożliwiających szybki i wygodny zakup winiet cyfrowych na przejazdy w Europie.

14.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej