Sebastian Ptak dołączył do zarządu Blue Media

#Blue Media #Sebastian Ptak #BlueCash

04.11.2013
Udostępnij:

Do zarządu Blue Media dołączył Sebastian Ptak, dotychczasowy dyrektor zarządzający spółki. Będzie odpowiedzialny w szczególności za dalszy rozwój Systemu płatności BlueCash oraz obszar bezpieczeństwa.

Sebastian Ptak jest absolwentem wydziału prawa Uniwersytetu Gdańskiego. Studia ukończył z I lokatą, a w trakcie nauki był stypendystą Ministra Edukacji Narodowej. W Blue Media pracuje od 2004 roku. Najpierw wykonywał obowiązki głównego prawnika, następnie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego, a od 2011 r. dodatkowo funkcję prokurenta. W czasie swojej pracy był bezpośrednio odpowiedzialny za szereg projektów realizowanych przez Blue Media, m.in. za System płatności BlueCash, market ubezpieczeń Inseco.pl czy elektroniczną prezentację i płacenie rachunków (EBPP).

Oprócz pracy związanej z rozwojem biznesu Sebastian Ptak dodatkowo nadzoruje obszar bezpieczeństwa w Blue Media. Jest też odpowiedzialny za wdrożenie i funkcjonowanie w spółce Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 27001. Ma doświadczenie z zakresu przeprowadzania audytów bezpieczeństwa (w tym posiada certyfikat audytora wewnętrznego), zarządzania ciągłością działania (BCM) oraz analizy ryzyka.

Sebastian Ptak jest członkiem Prezydium Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich, a w latach 2010 - 2013 zasiadał na stanowisku wiceprzewodniczącego Prezydium FTB. W 2010 r. został odznaczony przez Prezesa ZBP "Odznaką honorową ZBP", a rok wcześniej otrzymał tytuł Ambasadora Gospodarki Elektronicznej. W 2007 r. tygodnik Newsweek wyróżnił go za całokształt osiągnięć tytułem Keep Walking Award.

W zarządzie Blue Media zasiadają obecnie: Andrzej Antoń, Konrad Kucharski oraz Sebastian Ptak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej