Sukces Blue Media w rankingu największych polskich firm według Polityki

#nagroda dla Blue Media #ranking #Tygodnik Polityka

06.05.2010
Udostępnij:

Grupa kapitałowa Blue Media kolejny raz znalazła się w rankingu największych i najcenniejszych polskich firm. W zestawieniu tygodnika Polityka zajęła 367 miejsce. Osiągnięty w 2009 roku przychód stawia grupę w jednym szeregu z gigantami telekomunikacji i IT.

"Pięćsetka" Polityki to zestawienie największych i najcenniejszych polskich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Doroczny ranking krajowych przedsiębiorstw tygodnik tworzy od 17 lat. W ostatnim zestawieniu Blue Media zajęła 367. miejsce. Dzięki temu poprawiła swoją pozycję z roku 2008 o 79 miejsc. To drugi największy skok w branży "telekomunikacja i IT". W tej samej kategorii Blue Media zajęła 15. miejsce w kraju i 1. w województwie pomorskim. Tak dobry wynik był możliwy dzięki osiągniętemu w 2009 roku przychodowi w wysokości prawie pół miliarda zł.

- Zajęta pozycja świadczy o naszym szybkim rozwoju – mówi dyrektor zarządzający Blue Media Sebastian Ptak. – Sukcesem jest nie tylko wypracowany wynik finansowy, ale także poszerzenie oferty o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Nasze innowacyjne produkty mogą odegrać znaczącą rolę w rozwoju nowych usług dostępnych w instytucjach finansowych.

Blue Media S.A. należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Aktywność firmy koncentruje się na pięciu strategicznych kierunkach obejmujących obsługę platform transakcyjnych dla klientów indywidualnych. Wachlarz usług stanowią m.in. popularne usługi doładowania kart typu pre-paid, platforma SMS-owa zwiększająca bezpieczeństwo systemów finansowych oraz płatności mobilnych, a także pożyczki online (w tym platforma pożyczek społecznościowych Kokos.pl). Wśród nowych produktów znajduje się także serwis umożliwiający sprzedaż ubezpieczeń w całości przez Internet – Inseco.pl, oraz serwis Bluecash.pl, czyli szybkie transfery gotówkowe.

W skład grupy kapitałowej Blue Media wchodzą m.in. firmy BluePay SA oraz Blue Software Sp. z o.o. Grupa zatrudnia ponad 100 specjalistów w wielu dziedzinach.

Pełen ranking dostępny jest pod adresem www.lista500.polityka.pl.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej