Sukces Blue Media w rankingu największych polskich firm według Polityki

#nagroda dla Blue Media #ranking #Tygodnik Polityka

06.05.2010
Udostępnij:

Grupa kapitałowa Blue Media kolejny raz znalazła się w rankingu największych i najcenniejszych polskich firm. W zestawieniu tygodnika Polityka zajęła 367 miejsce. Osiągnięty w 2009 roku przychód stawia grupę w jednym szeregu z gigantami telekomunikacji i IT.

"Pięćsetka" Polityki to zestawienie największych i najcenniejszych polskich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Doroczny ranking krajowych przedsiębiorstw tygodnik tworzy od 17 lat. W ostatnim zestawieniu Blue Media zajęła 367. miejsce. Dzięki temu poprawiła swoją pozycję z roku 2008 o 79 miejsc. To drugi największy skok w branży "telekomunikacja i IT". W tej samej kategorii Blue Media zajęła 15. miejsce w kraju i 1. w województwie pomorskim. Tak dobry wynik był możliwy dzięki osiągniętemu w 2009 roku przychodowi w wysokości prawie pół miliarda zł.

- Zajęta pozycja świadczy o naszym szybkim rozwoju – mówi dyrektor zarządzający Blue Media Sebastian Ptak. – Sukcesem jest nie tylko wypracowany wynik finansowy, ale także poszerzenie oferty o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Nasze innowacyjne produkty mogą odegrać znaczącą rolę w rozwoju nowych usług dostępnych w instytucjach finansowych.

Blue Media S.A. należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Aktywność firmy koncentruje się na pięciu strategicznych kierunkach obejmujących obsługę platform transakcyjnych dla klientów indywidualnych. Wachlarz usług stanowią m.in. popularne usługi doładowania kart typu pre-paid, platforma SMS-owa zwiększająca bezpieczeństwo systemów finansowych oraz płatności mobilnych, a także pożyczki online (w tym platforma pożyczek społecznościowych Kokos.pl). Wśród nowych produktów znajduje się także serwis umożliwiający sprzedaż ubezpieczeń w całości przez Internet – Inseco.pl, oraz serwis Bluecash.pl, czyli szybkie transfery gotówkowe.

W skład grupy kapitałowej Blue Media wchodzą m.in. firmy BluePay SA oraz Blue Software Sp. z o.o. Grupa zatrudnia ponad 100 specjalistów w wielu dziedzinach.

Pełen ranking dostępny jest pod adresem www.lista500.polityka.pl.

Przeczytaj także:

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej