TransferGo wprowadza BLIK jako nową metodę płatności

#Autopay #BLIK #TransferGo

25.09.2023
Udostępnij:

Internetowy serwis przelewów międzynarodowych TransferGo uruchomił rozliczenia BLIK jako kolejną metodę płatności. Od teraz wszyscy użytkownicy platformy TransferGo w Polsce, których liczba stale rośnie, będą mogli zapłacić BLIK-iem przelewając pieniądze z polskiego rachunku bankowego za granicę.


Najwięcej przelewów z Polski wykonywanych jest do Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Gruzji, Nigerii, Turcji i Niemiec.

Każdego roku TransferGo odnotowuje wzrost transakcji wykonywanych z Polski do innych krajów. W 2022 roku było to ponad 2, 3 mln na kwotę ponad 1,872 mln złoty, czyli 49% więcej transferów niż w roku 2021. W 2023 roku TransferGo spodziewa się rekordu wykonanych transakcji powyżej 3 mln. To zobowiązuje, aby udostępnić klientom wszystkie możliwe sposoby zapłaty, a BLIK – to system płatności mobilnych, który stał się jedną z najpopularniejszych metod rozliczeń bezgotówkowych w Polsce. BLIK to idealne rozwiązanie dla nowoczesnych klientów, którzy cenią sobie wygodę i proste rozwiązania a takimi właśnie odbiorcami są klienci TransferGo.

- Cieszymy się, że wprowadziliśmy BLIK dla klientów TransferGo. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zapewnienie naszym klientom możliwości wyboru wszystkich dostępnych metod płatności. BLIK jest najczęściej wybieranym przez Polaków sposobem rozliczeń. Stał się również bardzo popularny wśród imigrantów mieszkających i pracujących w Polsce, którzy korzystają z naszych usług. W połowie sierpnia bieżącego roku udostępniliśmy usługę w 100% na wszystkich kanałach tj. web, Android oraz iOS. Od momentu wdrożenia zostało już wykonanych około 30 tys transakcji na kwotę ponad 2 mln EUR - mówi Dorota Dyakowska, Global Relationship Manager, odpowiedzialna za wprowadzenie BLIK na rynku Polski.


Za wdrożenie BLIKA dla klientów TransferGo odpowiada Autopay, lider rynku płatniczego w Polsce.

- Konsumenci i konsumentki, bez względu na to, gdzie i z jakich usług online korzystają, chcą mieć wybór ulubionych metod płatności, a do takich od lat zalicza się BLIK. Od samego procesu płatności, że będzie całkowicie intuicyjny, bez potrzeby dodatkowych procedur, i takie rozwiązanie udało nam się wdrożyć w TransferGo - mówi Bartek Szklarczuk, Business Development Manager w Autopay.

O TransferGo

Założony w 2012 roku TransferGo jest niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne na całym świecie. Posiada w ofercie usługę gwarantującą dostarczenie środków do odbiorcy w ciągu 30 minut w 160 krajach. Firma na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i dba o pełną przejrzystość swoich działań. TransferGo zaufało już 6 milionów klientów w ponad 160 krajach, między innymi: w Europie, Azji, USA, Kanadzie i Ameryce Łacińskiej. Celem firmy jest uproszczenie transgranicznych usług finansowych i uwolnienie ich od sztucznie wytyczonych granic.

Założyciel i prezes TransferGo Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”. Firma została nominowana do nagrody „Najszybciej rozwijającego się startupu roku” na TechCrunch Europa Awards 2018. Trafiła też na listę pięciu najbardziej interesujących startupów brytyjskich 2019 roku według TNW.

W XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego w 2019 roku przez Związek Firm Public Relations TransferGo zdobyło Złoty Spinacz w kategorii Content marketing-branded content.

Na Lithuanian FinTech Awards 2023 TransferGo zostało wyróżnione jako FinTech Impact of the Year.

W 2023 roku TransferGo miał zaszczyt być sponsorem głównym 31 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Londynie.



O Autopay:

Autopay (wcześniej Blue Media) to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Misją marki parasolowej Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów i klientek, a rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 35 tysięcy firm w Polsce.

W ciągu niemal 25 lat działalności spółka stała się jedną z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce. Tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych spraw, takich jak: płacenie rachunków, doładowania telefonów, wykonywanie ekspresowych przelewów, zakupy przez internet, czy automatyczne płatności za autostrady.

Przeczytaj także:

Raport

Nagłe i gwałtowne warunki pogodowe coraz większym zagrożeniem dla naszego bezpieczeństwa [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

09.12.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej