Tytuł Najlepszy Pracodawca Roku 2008 dla Blue Media

#Nagroda dla Blue Media #Hewitt Associates #Pracodawca Roku 2008

23.04.2008
Udostępnij:

Badanie przeprowadza Hewitt Associates w oparciu o audyt i wywiady z pracownikami i kadrą menedżerską.

Badanie Najlepsi Pracodawcy wyróżnia unikalna metodologia, skonstruowana pod kątem uzyskania jak najbardziej obiektywnych informacji dotyczących stosowanych w organizacji systemów, programów i praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, analizie zaangażowania pracowników oraz ocenie roli funkcji personalnej z perspektywy najwyższej kadry menedżerskiej.

Udział w badaniu mogą wziąć firmy działające na polskim rynku od co najmniej dwóch lat i zatrudniające nie mniej niż pięćdziesięciu pracowników. W tegorocznej, trzeciej już, edycji udział wzięły 102 firmy z całej Polski, w których łącznie pracuje prawie 70 tysięcy pracowników. Ponad 50% wszystkich uczestników stanowiły firmy zatrudniające do 250 pracowników.

- Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tego zaszczytnego wyróżnienia, tym bardziej, iż o jego wyniku decyduje ocena dokonana przez pracowników. To trochę tak, jakbyśmy ją sobie sami przyznali, gdyż Blue Media to zespół, w którym nie ma korporacyjnych podziałów – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor Zarządzający Blue Media.

Przyjęta do badania Najlepszych Pracodawców metodologia pozwala przede wszystkim na uchwycenie stopnia spójności wartości prezentowanych przez najwyższe kierownictwo, kierownictwo liniowe i pozostałych pracowników.


Badani twierdzą, że zarządy spółek, które otrzymały tytuł doskonale równoważą interes firmy z interesem kadry. Co więcej – są to organizacje, które spełniają obietnice a pracownicy są najcenniejszym zasobem. I zapewne dzięki temu właśnie, to zespół jest najgorliwszym rzecznikiem firm na rynku.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej