Tytuł Najlepszy Pracodawca Roku 2008 dla Blue Media

#Nagroda dla Blue Media #Hewitt Associates #Pracodawca Roku 2008

23.04.2008
Udostępnij:

Badanie przeprowadza Hewitt Associates w oparciu o audyt i wywiady z pracownikami i kadrą menedżerską.

Badanie Najlepsi Pracodawcy wyróżnia unikalna metodologia, skonstruowana pod kątem uzyskania jak najbardziej obiektywnych informacji dotyczących stosowanych w organizacji systemów, programów i praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, analizie zaangażowania pracowników oraz ocenie roli funkcji personalnej z perspektywy najwyższej kadry menedżerskiej.

Udział w badaniu mogą wziąć firmy działające na polskim rynku od co najmniej dwóch lat i zatrudniające nie mniej niż pięćdziesięciu pracowników. W tegorocznej, trzeciej już, edycji udział wzięły 102 firmy z całej Polski, w których łącznie pracuje prawie 70 tysięcy pracowników. Ponad 50% wszystkich uczestników stanowiły firmy zatrudniające do 250 pracowników.

- Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tego zaszczytnego wyróżnienia, tym bardziej, iż o jego wyniku decyduje ocena dokonana przez pracowników. To trochę tak, jakbyśmy ją sobie sami przyznali, gdyż Blue Media to zespół, w którym nie ma korporacyjnych podziałów – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor Zarządzający Blue Media.

Przyjęta do badania Najlepszych Pracodawców metodologia pozwala przede wszystkim na uchwycenie stopnia spójności wartości prezentowanych przez najwyższe kierownictwo, kierownictwo liniowe i pozostałych pracowników.


Badani twierdzą, że zarządy spółek, które otrzymały tytuł doskonale równoważą interes firmy z interesem kadry. Co więcej – są to organizacje, które spełniają obietnice a pracownicy są najcenniejszym zasobem. I zapewne dzięki temu właśnie, to zespół jest najgorliwszym rzecznikiem firm na rynku.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej