UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

#płatności automatyczne #płatności kartą #MasterCard

21.04.2017
Udostępnij:

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska.

Klienci UPC Polska mogą od stycznia 2017 r. opłacać comiesięczne rachunki za telewizję, telefon i internet bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej lub logowania się na stronie banku w celu wykonania przelewu.

Do promocji „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki UPC Polska” może przystąpić każdy użytkownik będący klientem UPC Polska, który włączy płatność automatyczną kartą Mastercard. Usługę płatności automatycznej można aktywować podczas płatności za rachunek po zalogowaniu się do Moje UPC lub podczas płatności z powiadomienia o rachunku UPC, które klient otrzymuje na swoją skrzynkę pocztową.

W ramach promocji, za każdy rachunek o wartości minimum 5 zł brutto, opłacony automatycznie kartą Mastercard, można otrzymać 5 zł zwrotu na podłączoną kartę płatniczą Mastercard. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 30 zł i dotyczy 6 kolejnych rachunków opłaconych automatycznie. Do akcji można przystąpić od 30 marca do 29 czerwca 2017 roku. Natomiast promocyjne zwroty na kartę płatniczą Klient będzie mógł otrzymać maksymalnie do końca bieżącego roku. Oferta jest limitowana – może z niej skorzystać maksymalnie 2500 klientów UPC Polska.

Jak działa płatność automatyczna?

Po włączeniu usługi płatności automatycznych dane niezbędne do realizacji płatności są systemowo generowane i transferowane za zgodą klienta z Moje UPC do serwisu bm.pl w czasie rzeczywistym. W kolejnych terminach płatności rachunków, klient jest informowany, że wkrótce nastąpi obciążenie karty płatniczej. Dzięki ustawieniu maksymalnej kwoty płatności automatycznej, klient ma pewność, że rachunek, którego wartość przekroczy oczekiwaną kwotą nie zostanie opłacony, a klient zostanie poinformowany o tym mailowo. Jeżeli w dniu pobierania płatności na rachunku nie znajdą się wystarczające środki na pokrycie zobowiązania, klient jest również informowany o tym mailowo i może zlecić samodzielnie płatność online.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej