UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

#płatności automatyczne #płatności kartą #MasterCard

21.04.2017
Udostępnij:

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska.

Klienci UPC Polska mogą od stycznia 2017 r. opłacać comiesięczne rachunki za telewizję, telefon i internet bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej lub logowania się na stronie banku w celu wykonania przelewu.

Do promocji „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki UPC Polska” może przystąpić każdy użytkownik będący klientem UPC Polska, który włączy płatność automatyczną kartą Mastercard. Usługę płatności automatycznej można aktywować podczas płatności za rachunek po zalogowaniu się do Moje UPC lub podczas płatności z powiadomienia o rachunku UPC, które klient otrzymuje na swoją skrzynkę pocztową.

W ramach promocji, za każdy rachunek o wartości minimum 5 zł brutto, opłacony automatycznie kartą Mastercard, można otrzymać 5 zł zwrotu na podłączoną kartę płatniczą Mastercard. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 30 zł i dotyczy 6 kolejnych rachunków opłaconych automatycznie. Do akcji można przystąpić od 30 marca do 29 czerwca 2017 roku. Natomiast promocyjne zwroty na kartę płatniczą Klient będzie mógł otrzymać maksymalnie do końca bieżącego roku. Oferta jest limitowana – może z niej skorzystać maksymalnie 2500 klientów UPC Polska.

Jak działa płatność automatyczna?

Po włączeniu usługi płatności automatycznych dane niezbędne do realizacji płatności są systemowo generowane i transferowane za zgodą klienta z Moje UPC do serwisu bm.pl w czasie rzeczywistym. W kolejnych terminach płatności rachunków, klient jest informowany, że wkrótce nastąpi obciążenie karty płatniczej. Dzięki ustawieniu maksymalnej kwoty płatności automatycznej, klient ma pewność, że rachunek, którego wartość przekroczy oczekiwaną kwotą nie zostanie opłacony, a klient zostanie poinformowany o tym mailowo. Jeżeli w dniu pobierania płatności na rachunku nie znajdą się wystarczające środki na pokrycie zobowiązania, klient jest również informowany o tym mailowo i może zlecić samodzielnie płatność online.

Przeczytaj także:

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay umożliwia zakup winiet przez aplikację HERE WeGo

Kierowcy korzystający w trakcie podróży z nawigacji HERE WeGo mogą w szybki i łatwy sposób zakupić winiety na przejazdy w siedmiu krajach, dzięki wdrożeniu rozwiązania Autopay.

19.03.2025 Czytaj więcej