Zmiany w zarządzie Autopay S.A.

#rebranding #zarząd

05.02.2024
Udostępnij:

W ostatnich miesiącach sopocka firma Blue Media przeszła rebranding do marki Autopay. Nastąpił również nowy podział kompetencji w zarządzie. Na stanowisku CEO pozostał Andrzej Antoń, współzałożyciel Autopay oraz Ewa Woroszył jako CFO i Wojciech Murawski jako CCO. Do zarządu dołączył Tomasz Jakubowski jako COO.

Obecnie w składzie zarządu Autopay S.A. są cztery osoby, powołane na wspólną pięcioletnią kadencję.

Andrzej Antoń stanowisko Prezesa Zarządu Autopay sprawuje od stycznia 2022 r. To jeden ze współzałożycieli Autopay. W ostatnich latach zasiadał najpierw w zarządzie, następnie w radzie nadzorczej spółki, gdzie odpowiadał za strategiczne kierunki rozwoju firmy, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii środowiskowych i neutralności klimatycznej. Jako CEO odpowiada za strategię rozwoju firmy, a w szczególności za politykę wizerunkową i marketingową spółki, politykę personalną i zarządzanie kadrami, za obszar delivery i cyberbezpieczeństwa oraz ład korporacyjny.

Ewa Woroszył w zarządzie zasiada od lipca 2021 r. i pełni funkcję CFO (Chief Financial Officer). Odpowiada w szczególności za politykę finansową i podatkową spółki oraz raportowanie finansowe. Jest ekspertką w zakresie finansów (kwalifikacje FCCA oraz ACCA Practicing Certificate), posiadającą wieloletnie doświadczenie pracy w takich branżach jak media i marketing, fintech, e-commerce, oraz w konsultingu. Poprzednio była Członkinią Zarządu i CFO w Grupie Dentsu. Rolę CFO pełniła również w G2A.COM. Wcześniej Członkini Rady Nadzorczej ZEN.com oraz Dyrektorka w PwC Dubaj, a także Członkini Komitetu Jakości na region MENA.

Wojciech Murawski, który zasiada w zarządzie od czerwca 2021 r. jako CCO (Chief Commercial Officer) odpowiada za zarządzanie biznesem. Wspiera i wzmacnia poszczególne jednostki biznesowe. Odpowiada za obszar przychodów i udział firmy w rynku - w szczególności za komercjalizację produktów i usług spółki oraz procesy biznesowe.

Tomasz Jakubowski, w Autopay od 2008 roku. Aktualnie Członek Zarządu i Chief Operating Officer (COO). Odpowiada za realizację długofalowej strategii rozwoju firmy pod kątem operacyjnym. Zarządza procesami w spółce, ich ciągłą optymalizacją, a także standaryzacją obowiązujących procedur również pod kątem istniejących ryzyk. W obszarze jego kompetencji znajdują się także departamenty: compliance, prawny audytu wewnętrznego oraz zarządzania rozliczeniami. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, które wcześniej zdobywał w strukturach korporacyjnych sektora bankowego i energetycznego.

- Przed nami bardzo intensywny rok rozwoju płatności online nie tylko w obszarze wdrażania innowacji, ale także budowania mocnego, europejskiego brandu. Cieszę się, że w realizacji tych celów mam wsparcie najlepszych ludzi - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i CEO Autopay.


Autopay (wcześniej Blue Media) to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów i klientek, rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 42 tysiące firm w Polsce, a w 2022 roku obroty firmy przekroczyły miliard złotych. Tylko w samej aplikacji Autopay oferującej przejazdy autostradami w Polsce i zagranicą oraz winiety do Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii i Węgier zarejestrowanych jest już ponad 2 mln użytkowników.

Zdjęcie zarządu można pobrać tutaj.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej