Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

21.01.2025
Udostępnij:

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. W spółce odpowiada za bieżące operacje biznesowe firmy, koncentrując się na zarządzaniu i komercjalizacji produktów Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

Z początkiem 2025 roku w skład zarządu Autopay wchodzą cztery osoby. Andrzej Antoń w roli CEO, Wojciech Murawski w roli co-CEO, Marcin Mazurek jako Chief Product and Technology Officer (CPTO) oraz Ewa Woroszył jako Chief Financial and Compliance Officer (CFCO).

Andrzej Antoń, współzałożyciel Autopay, na stanowisku CEO odpowiada za wizję i kierunek strategiczny firmy, zarządzanie ryzykiem, partnerstwa strategiczne, rozwój innowacji, relacje z interesariuszami, odpowiedzialność społeczną biznesu oraz relacje publiczne i wizerunek firmy.

Wojciech Murawski jako co-CEO jest odpowiedzialny za bieżące operacje biznesowe, komercjalizację produktów, nadzór nad sprzedażą i rozwojem biznesu, doświadczenie klienta, zarządzanie finansami i przychodami oraz współpracę między działami.

Marcin Mazurek jako Chief Product and Technology Officer (CPTO) odpowiada za strategię produktów i technologii, napędzanie innowacji i wdrażanie najnowszych technologii, jakość i bezpieczeństwo systemów IT, nadzór nad codziennymi operacjami technologicznymi.

Ewa Woroszył jako Chief Financial and Compliance Officer (CFCO) zarządza strategią finansową, budżetowaniem i raportowaniem finansowym oraz odpowiada za zarządzanie ryzykiem.

Misją Autopay jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych, które ułatwiają codzienne życie ludzi. Firma planuje dalszą ekspansję na kolejne rynki międzynarodowe. W 2025 r. otwiera nowe biura w Brazylii i Singapurze.


Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie - płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon online, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do Austrii, Bułgarii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier, a wkrótce także do Rumunii. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online.

Zdjęcie Wojciecha Murawskiego (co-CEO Autopay) można pobrać tutaj.

Logotyp Autopay można pobrać tutaj.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej