Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

21.01.2025
Udostępnij:

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. W spółce odpowiada za bieżące operacje biznesowe firmy, koncentrując się na zarządzaniu i komercjalizacji produktów Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

Z początkiem 2025 roku w skład zarządu Autopay wchodzą cztery osoby. Andrzej Antoń w roli CEO, Wojciech Murawski w roli co-CEO, Marcin Mazurek jako Chief Product and Technology Officer (CPTO) oraz Ewa Woroszył jako Chief Financial and Compliance Officer (CFCO).

Andrzej Antoń, współzałożyciel Autopay, na stanowisku CEO odpowiada za wizję i kierunek strategiczny firmy, zarządzanie ryzykiem, partnerstwa strategiczne, rozwój innowacji, relacje z interesariuszami, odpowiedzialność społeczną biznesu oraz relacje publiczne i wizerunek firmy.

Wojciech Murawski jako co-CEO jest odpowiedzialny za bieżące operacje biznesowe, komercjalizację produktów, nadzór nad sprzedażą i rozwojem biznesu, doświadczenie klienta, zarządzanie finansami i przychodami oraz współpracę między działami.

Marcin Mazurek jako Chief Product and Technology Officer (CPTO) odpowiada za strategię produktów i technologii, napędzanie innowacji i wdrażanie najnowszych technologii, jakość i bezpieczeństwo systemów IT, nadzór nad codziennymi operacjami technologicznymi.

Ewa Woroszył jako Chief Financial and Compliance Officer (CFCO) zarządza strategią finansową, budżetowaniem i raportowaniem finansowym oraz odpowiada za zarządzanie ryzykiem.

Misją Autopay jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych, które ułatwiają codzienne życie ludzi. Firma planuje dalszą ekspansję na kolejne rynki międzynarodowe. W 2025 r. otwiera nowe biura w Brazylii i Singapurze.


Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie - płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon online, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do Austrii, Bułgarii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier, a wkrótce także do Rumunii. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online.

Zdjęcie Wojciecha Murawskiego (co-CEO Autopay) można pobrać tutaj.

Logotyp Autopay można pobrać tutaj.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej