Znakomite wyniki finansowe sopockiej grupy kapitałowej Blue Media za 2009 rok

#Blue Media #podsumowanie roku #oferta Blue Media

27.01.2010
Udostępnij:

Ponad pół miliarda obrotu, pozyskanie nowych partnerów biznesowych oraz rozbudowa oferty o innowacyjne systemy informatyczne to najważniejsze osiągnięcia ubiegłego roku.

Obroty i zyski całej grupy wzrosły o 100 procent w porównaniu do roku 2008. Blue Media SA w 2009 roku, pomimo 10 procentowego spadku wartości polskiego rynku usług informatycznych, przekroczyła przychody sprzed roku o ponad 15 procent.  Obecnie Blue Media obsługuje ponad 2 miliony klientów każdego miesiąca.

- Rok 2009 był przełomowy dla naszej spółki – mówi dyrektor zarządzający Blue Media Sebastian Ptak. Naszym sukcesem jest nie tylko wypracowany wynik finansowy, ale także poszerzenie oferty o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Przygotowaliśmy innowacyjne produkty, które mogą odegrać znaczącą rolę w rozwoju nowych usług dostępnych w instytucjach finansowych.

Blue Media SA należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Działalność firmy koncentruje się na pięciu strategicznych kierunkach obejmujących obsługę platform transakcyjnych dla klientów indywidualnych. Są to przede wszystkim popularne usługi doładowania coraz szerszego wachlarza kart typu pre-paid. Ważnym obszarem jest również platforma SMS-owa działająca, jako system zabezpieczeń systemów finansowych oraz płatności mobilnych. Trzeci obszar to pożyczki online, w tym platforma pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Kolejna płaszczyzna działań związana jest ze sprzedażą ubezpieczeń online poprzez Inseco.pl - serwis umożliwiający zakup polisy w całości przez Internet. Najnowszy produkt to BlueCash.pl, czyli szybkie transfery gotówkowe. To unikatowe rozwiązanie służy do realizacji przelewu w czasie rzeczywistym pomiędzy kontami bankowymi.

Strategia grupy kapitałowej oparta jest na specjalizacji działań prowadzonych przez poszczególne spółki wchodzące w jej skład. BluePay SA w 2010 roku będzie kontynuował dotychczasowy zakres funkcjonowania na rynku wzbogacając ofertę o usługi billpayments (płatności za rachunki) i płatności kartami w terminalach POS. 
Z kolei Blue Software Sp. z o.o. skoncentruje swoją aktywność na obsłudze klientów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego, co  zaowocuje znaczącym podniesieniem poziomu obsługi Partnerów biznesowych Spółki.

- Przyjęta polityka specjalizacji branżowej pozwoli Grupie utrzymać wiodącą pozycję dostawcy technologicznie zaawansowanych produktów oraz co najmniej dwukrotnie zwiększyć w 2010 roku rentowność z prowadzonej działalności – dodaje S. Ptak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay umożliwia zakup winiet przez aplikację HERE WeGo

Kierowcy korzystający w trakcie podróży z nawigacji HERE WeGo mogą w szybki i łatwy sposób zakupić winiety na przejazdy w siedmiu krajach, dzięki wdrożeniu rozwiązania Autopay.

19.03.2025 Czytaj więcej