Zrób to na leniwca!

#doładowania online #Zrób to na leniwca

02.06.2015
Udostępnij:

Blue Media, PKO BP Finat, Bank Zachodni WBK promują doładowania online

Blue Media, Bank Zachodni WBK oraz PKO BP Finat rozpoczynają kampanię reklamową promującą doładowania telefonów na kartę przez Internet „Zrób to na Leniwca”. Z dostępnych analiz rynkowych wynika, że Polacy chętniej niż z doładowań kart SIM online, korzystają w tym celu z punktów naziemnych. Wspólna akcja informacyjna ma to niebawem zmienić.

W Polsce ponad połowa wszystkich kart SIM to karty typu prepaid – niemal 30 mln spośród ponad 58 mln[i]. Doładowując telefon na kartę Polacy najczęściej korzystają z naziemnej sieci sprzedaży – kupując doładowania w sklepach lub innych stacjonarnych punktach obsługi. Mimo wygody, dostępności i szybkości, jakie daje Internet, według szacunkowych danych, poprzez ten kanał realizowanych jest zaledwie ok. 20-25% doładowań.

- Taki stan rzeczy wynika przede wszystkim z małej wiedzy klientów na temat dostępnych możliwości. Chociaż możliwość doładowania telefonu mają niemal wszyscy posiadacze rachunków bankowych, bardzo niewielu klientów banków z niej korzysta. Stąd pomysł na kampanię „Zrób to na Leniwca” – mówi Robert Wasielewski z firmy Blue Media.

Kampania reklamowa „Zrób to na Leniwca” powstała z inicjatywy Blue Media, Banku Zachodniego WBK i PKO BP Finat. Do doładowywania telefonów na kartę przez Internet inicjatorzy akcji będą zachęcać m.in. w spotach telewizyjnych oraz w Internecie. Spoty reklamowe przedstawiają leniwca, który decyduje się na doładowanie swojego telefonu przez konto bankowe i do tego samego zachęca widzów. Kampania potrwa od 1 czerwca do 30 czerwca br, i prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz wspierana przez większość banków w Polsce.

- To pierwsze tego typu wspólne działanie różnych podmiotów: banków, operatorów komórkowych i dystrybutorów doładowań. Każdemu z nas zależy na edukacji polskiego społeczeństwa i promowaniu doładowań online przy użyciu komputera, smartfona czy tabletu. To także rozwiązanie z korzyścią dla użytkowników telefonów komórkowych – mówi Damian Michalski z PKO BP Finat.

W ramach działań komunikacyjnych powstała strona www.naleniwca.pl, na której klienci mogą uzyskać szczegółowe informacje, jak łatwo i szybko doładować telefon.

- Doładowania telefonów są jedną z najłatwiejszych do wykonania transakcji w bankowości elektronicznej. Klienci banków mogą z nich korzystać w kanale internetowym, mobilnym oraz na profilach Facebookowych niektórych banków. Klienci korzystają z tych możliwości ze względu na nieograniczoną dostępność, wygodę i bezpieczeństwo - mówi Michał Szymoniak z Banku Zachodniego WBK. - Tego typu akcje pokazują możliwości jakie dają usługi bankowości elektronicznej i zachęcają klientów do korzystania z tego kanału- dodaje.

[i] Źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/pelny-obraz-polskiego-rynku-kart-sim-w-2014-roku,2,3,32792.html

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej