Blue Media laureatem Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

02.08.2006
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 po raz trzeci, ale pierwszy raz w nim zwyciężyła.

Zwycięstwo jest miłym wydarzeniem, z drugiej jednak strony jest też zobowiązujące. Teraz pozostaje firmie najtrudniejsza rola - utrzymanie tej pozycji w kolejnych latach, a przynajmniej w przyszłym roku - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający w Blue Media.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Nagroda

Cashless Fintech 2024

Podczas gali Cashless Fintech Evening, Autopay został nagrodzony w aż dwóch kategoriach: “Osobowość Fintech” (Andrzej Antoń) i “Fintech Roku”.

21.06.2024 Czytaj więcej

Nagroda

Transform Award 2024

F DESIGN AWARD to prestiżowa nagroda w dziedzinie szeroko rozumianego wzornictwa (product design, service design, UX design, UI design, CX design itd.).

22.04.2024 Czytaj więcej

Nagroda

Diamenty Forbesa 2024

Autopay znalazł się w tegorocznej edycji prestiżowego zestawienia najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich firm.

15.01.2024 Czytaj więcej