Transform Award 2024

22.04.2024
Udostępnij:

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Nagroda jest przyznawana za najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie.



Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Pierwsza gala Transform Awards odbyła się 14 lat temu i wówczas zaprezentowano 32 kategorie, w tegorocznej edycji jury wybierało zwycięzców w aż 62 kategoriach. Laureatów Transform Awards Europe 2024 ogłoszono podczas gali, która odbyła się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

Rebranding Blue Media w Autopay otrzymał dwie nagrody: złotą w kategorii “Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania” oraz srebrną w kategorii “Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych”. Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Najlepsze projekty wybierało jury złożone z przedstawicieli między innymi takich marek jak Bayer, Coca-Cola, HSBC, LEGO, Oxford University Press, Storytel, Vodafone czy Unilever.

Przeczytaj także:

Nagroda

Cashless Fintech 2024

Podczas gali Cashless Fintech Evening, Autopay został nagrodzony w aż dwóch kategoriach: “Osobowość Fintech” (Andrzej Antoń) i “Fintech Roku”.

21.06.2024 Czytaj więcej

Nagroda

Diamenty Forbesa 2024

Autopay znalazł się w tegorocznej edycji prestiżowego zestawienia najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich firm.

15.01.2024 Czytaj więcej

Nagroda

iF Design Awards 2023

F DESIGN AWARD to prestiżowa nagroda w dziedzinie szeroko rozumianego wzornictwa (product design, service design, UX design, UI design, CX design itd.).

17.05.2023 Czytaj więcej