W konkursie Lider 2015 trzecie miejsce w kategorii „Bankowość i finanse” zdobył Deutsche Bank Polska S.A. – za uruchomienie platformy inwestycyjnej db Navi Invest, wykonanej i wdrożonej przez Blue Media. Navi Invest umożliwia klientom banku indywidualny wybór ścieżki i strategii inwestycyjnej w oparciu o dostępne w ofercie banku fundusze inwestycyjne. M.in. dzięki wdrożeniu platformy db Navi Invest bank odnotował w 2015 r. 30-procentowy wzrost wartości aktywów ulokowanych w funduszach i innych produktach inwestycyjnych.
Z kolei w kategorii „Energetyka, paliwa, chemia” jury doceniło Blue Alert – system wielokanałowej komunikacji, przeznaczony dla dostawców energii i ich klientów. Blue Alert to system opracowany przez Blue Media, który usprawnia wykrywanie usterek sieci przesyłowej i umożliwia szybsze wznowienie dostaw prądu. Poprawia efektywność komunikacji klientów z działem obsługi klienta: zasoby biura obsługi są lepiej wykorzystane, a infolinie – odciążone. Dzięki konstrukcji modułowej można go łatwo dopasować do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.