Zapewniamy
SLA na poziomie powyżej 99,9%
bezkosztowe utrzymanie usługi
szybkość działania, dzięki specjalnej bramce o wysokiej przepustowości
co najmniej dwóch operatorów łącz dzierżawionych, środowisko zapasowe
sieciowe rozwiązania nadmiarowe
Komentarz eksperta
Obowiązek silnego uwierzytelnienia klienta to jedna z kluczowych zmian, jakie wprowadziła unijna dyrektywa płatnicza, tzw. PSD2. Jej celem jest dodatkowe zabezpieczenie transakcji elektronicznych, czyli jeszcze lepsza ochrona konsumentów.
Potwierdzenie naszej tożsamości musi się odbywać przy zastosowaniu co najmniej dwóch z trzech rodzajów niezależnych od siebie elementów: “tego, co wiemy” (hasła, loginy); “tego, co mamy” (telefon, aplikacja); “tego, kim jesteśmy” (odcisk palca, głos). Czyli obrazowo mówiąc np. hasła i otrzymanego SMS-em kodu, albo loginu i odcisku palca, itp. – wszystko po to, żeby zapewnić jak najwyższy stopień bezpieczeństwa operacji.
Krzysztof Ambroziak, Business Unit Leader w Autopay S.A.
Sprawdź, kto korzysta z naszej usługi SMS
banki
towarzystwa ubezpieczeniowe
firmy windykacyjne
call center
firmy z sektora B2B
Jak działają autoryzacyjne kody SMS?
Kody przesyłane SMS-em to, obok autoryzacji mobilnej, najpopularniejsza forma potwierdzania transakcji bankowej. Klienci bardzo chętnie z niej korzystają, ponieważ zazwyczaj nie rozstają się z telefonem, a cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund.
Po zleceniu przelewu klient otrzymuje SMS z podsumowaniem planowanej transakcji (odbiorca, kwota, numer rachunku bankowego) wraz z jednorazowym kodem, który musi przepisać w odpowiednie pola w bankowości internetowej, żeby potwierdzić płatność.
Dzięki takiemu rozwiązaniu klient może jeszcze raz sprawdzić, czy zgadzają się dane odbiorcy przelewu oraz kwota, a jeżeli wszystko jest w porządku, to w kilka sekund dokończyć transakcję.
W porównaniu z tradycyjnymi zdrapkami jest to znacznie wygodniejsze, bezpieczniejsze i odporne na pomyłki rozwiązanie.