„Złotówka za kilometr” ze statuetką!

#nagroda dla Blue Media #ekologia #złotówka za kilometr

09.12.2015
Udostępnij:

Nagroda za zaangażowanie społeczne dla Blue Media

Program „Złotówka za kilometr”, w którym pracownicy sopockiej firmy Blue Media dostają premię za dojazd do pracy rowerem, został nagrodzony w konkursie Firma Zaangażowana Społecznie organizowanym przez Forum Inicjowania Rozwoju.

Celem konkursu jest wyłanianie i promocja najciekawszych i najlepiej wdrożonych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), realizowanych w obszarze zaangażowania społecznego przez mikro, małe lub średnie firmy z województwa pomorskiego. Honorowym patronem Konkursu jest Marszałek Województwa Pomorskiego, pan Mieczysław Struk, zaś zwycięzców wskazuje Kapituła Konkursu.

W tym roku program Blue Media„Złotówka za kilometr” zdobył drugie miejsce w konkursie. W ramach programu za każdy kilometr przejechany na rowerze w drodze z domu do pracy i z pracy do domu pracownicy dostają złotówkę premii. W drugim roku działania programu udział wzięło w nim 60 pracowników, czyli 40% osób zatrudnionych w grupie Blue Media. Rekordzista zarobił w ten sposób już ponad 10 000 złotych.

Od początku programu pracownicy Blue Media przejechali łącznie ponad 130 000 kilometrów. Tym samy „zarobili” solidną premię, a środowisku naturalnemu „oszczędzili” 30 ton dwutlenkuwęgla, jaki znalazłby się w powietrzu, gdyby rowerzyści do pracy jeździli samochodami.

- To jest fantastyczne wyróżnienie – cieszy się Agnieszka Fabianowicz, koordynatorka programu „Złotówka za kilometr” w Blue Media. - Liczba zaangażowanych w nim pracowników i przejechanych kilometrów ciągle rośnie. Budzi też żywe zainteresowanie i uznanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Polecamy wszystkim firmom podobne działania.

"Załotówka za kilometr" ze statuetką! [informacja prasowa w pliku docx]

Przeczytaj także:

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

31.07.2025 Czytaj więcej