„Złotówka za kilometr” ze statuetką!

#nagroda dla Blue Media #ekologia #złotówka za kilometr

09.12.2015
Udostępnij:

Nagroda za zaangażowanie społeczne dla Blue Media

Program „Złotówka za kilometr”, w którym pracownicy sopockiej firmy Blue Media dostają premię za dojazd do pracy rowerem, został nagrodzony w konkursie Firma Zaangażowana Społecznie organizowanym przez Forum Inicjowania Rozwoju.

Celem konkursu jest wyłanianie i promocja najciekawszych i najlepiej wdrożonych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), realizowanych w obszarze zaangażowania społecznego przez mikro, małe lub średnie firmy z województwa pomorskiego. Honorowym patronem Konkursu jest Marszałek Województwa Pomorskiego, pan Mieczysław Struk, zaś zwycięzców wskazuje Kapituła Konkursu.

W tym roku program Blue Media„Złotówka za kilometr” zdobył drugie miejsce w konkursie. W ramach programu za każdy kilometr przejechany na rowerze w drodze z domu do pracy i z pracy do domu pracownicy dostają złotówkę premii. W drugim roku działania programu udział wzięło w nim 60 pracowników, czyli 40% osób zatrudnionych w grupie Blue Media. Rekordzista zarobił w ten sposób już ponad 10 000 złotych.

Od początku programu pracownicy Blue Media przejechali łącznie ponad 130 000 kilometrów. Tym samy „zarobili” solidną premię, a środowisku naturalnemu „oszczędzili” 30 ton dwutlenkuwęgla, jaki znalazłby się w powietrzu, gdyby rowerzyści do pracy jeździli samochodami.

- To jest fantastyczne wyróżnienie – cieszy się Agnieszka Fabianowicz, koordynatorka programu „Złotówka za kilometr” w Blue Media. - Liczba zaangażowanych w nim pracowników i przejechanych kilometrów ciągle rośnie. Budzi też żywe zainteresowanie i uznanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Polecamy wszystkim firmom podobne działania.

"Załotówka za kilometr" ze statuetką! [informacja prasowa w pliku docx]

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej