Pierwszy Narodowy Test Zakupów online na www.wystarczysiec.pl − czyli wszystko o zakupach w sieci

#zakupy online #Narodowy Test Zakupów Online #Bank Zachodni WBK

11.11.2008
Udostępnij:

Pierwszy Narodowy Test Zakupów online na www.wystarczysiec.pl - czyli wszystko o zakupach w sieci

Bank Zachodni WBK uruchomił nowy serwis, którego główną ideą jest propagowanie wiedzy na temat płatności internetowych i zachęcanie klientów do ich wykorzystywania podczas zakupów online. Partnerem wdrożenia jest Autopay.

Misją serwisu jest przede wszystkim edukacja z zakresu wiedzy związanej z rodzajami płatności online (Przelew24 oraz karty płatnicze, a zwłaszcza przeznaczonej do zakupów w sieci Karty Internetowej pre-paid), bezpieczeństwem dokonywania zakupów i realizowania transakcji zapłaty oraz praw przysługujących klientom.

- Liczymy na to, że wzrost świadomości klientów przyczyni się do częstszych zakupów w Internecie, oczywiście z udziałem naszych produktów - wyjaśnia Michał Szymoniak, Menedżer Płatności Elektronicznych w Obszarze Direct Banking w BZWBK.

Wraz z uruchomieniem serwisu wystarczysiec.pl ruszyły dwie promocje płatności online - "Mistrzostwa Zakupów on-line" przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz "Firmowe Kupowanie z Przelewem24" dla firm. W obu promocjach nagradzane są zakupy internetowe, a do zdobycia jest wiele atrakcyjnych nagród, takich jak iPody czy bony na zakupy. Szczegóły promocji na stronie serwisu.

Warto zaznaczyć, że liczba osób kupujących w sieci dynamicznie wzrasta. Z danych NBP opracowanych przez serwis money.pl wynika, że w 2006 roku 27% internautów kupowało przez Internet, natomiast w 2007 r. liczba ta zwiększyła się do 42%. Szacuje się, że wartość internetowego handlu wzrośnie z 8 mld do około 12,8 mld zł na koniec 2008 r. Aktualnie sprzedaż przez internet to tylko 2 proc. sprzedaży konsumenckiej, a prognozy mówią, że przez najbliższych kilka lat rynek ten będzie rósł o co najmniej 60 proc. rocznie.

Pierwszy Narodowy Test Zakupów online pozwoli oszacować, jakie przyzwyczajenia mają nasi klienci w sieci, kiedy kupują, czego szukają w sklepach i jak płacą za swoje zakupy. Chcemy też dowiedzieć się od tych mniej aktywnych, dlaczego tak rzadko kupują w Internecie i jak możemy zwiększyć ich aktywność – dodaje Michał Szymoniak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej