Pierwszy Narodowy Test Zakupów online na www.wystarczysiec.pl − czyli wszystko o zakupach w sieci

#zakupy online #Narodowy Test Zakupów Online #Bank Zachodni WBK

11.11.2008
Udostępnij:

Pierwszy Narodowy Test Zakupów online na www.wystarczysiec.pl - czyli wszystko o zakupach w sieci

Bank Zachodni WBK uruchomił nowy serwis, którego główną ideą jest propagowanie wiedzy na temat płatności internetowych i zachęcanie klientów do ich wykorzystywania podczas zakupów online. Partnerem wdrożenia jest Autopay.

Misją serwisu jest przede wszystkim edukacja z zakresu wiedzy związanej z rodzajami płatności online (Przelew24 oraz karty płatnicze, a zwłaszcza przeznaczonej do zakupów w sieci Karty Internetowej pre-paid), bezpieczeństwem dokonywania zakupów i realizowania transakcji zapłaty oraz praw przysługujących klientom.

- Liczymy na to, że wzrost świadomości klientów przyczyni się do częstszych zakupów w Internecie, oczywiście z udziałem naszych produktów - wyjaśnia Michał Szymoniak, Menedżer Płatności Elektronicznych w Obszarze Direct Banking w BZWBK.

Wraz z uruchomieniem serwisu wystarczysiec.pl ruszyły dwie promocje płatności online - "Mistrzostwa Zakupów on-line" przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz "Firmowe Kupowanie z Przelewem24" dla firm. W obu promocjach nagradzane są zakupy internetowe, a do zdobycia jest wiele atrakcyjnych nagród, takich jak iPody czy bony na zakupy. Szczegóły promocji na stronie serwisu.

Warto zaznaczyć, że liczba osób kupujących w sieci dynamicznie wzrasta. Z danych NBP opracowanych przez serwis money.pl wynika, że w 2006 roku 27% internautów kupowało przez Internet, natomiast w 2007 r. liczba ta zwiększyła się do 42%. Szacuje się, że wartość internetowego handlu wzrośnie z 8 mld do około 12,8 mld zł na koniec 2008 r. Aktualnie sprzedaż przez internet to tylko 2 proc. sprzedaży konsumenckiej, a prognozy mówią, że przez najbliższych kilka lat rynek ten będzie rósł o co najmniej 60 proc. rocznie.

Pierwszy Narodowy Test Zakupów online pozwoli oszacować, jakie przyzwyczajenia mają nasi klienci w sieci, kiedy kupują, czego szukają w sklepach i jak płacą za swoje zakupy. Chcemy też dowiedzieć się od tych mniej aktywnych, dlaczego tak rzadko kupują w Internecie i jak możemy zwiększyć ich aktywność – dodaje Michał Szymoniak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej