Oferty pracy
SopotWdrażamy rozwiązania oszczędzające czas, by nasi klienci i klienci naszych partnerów mieli go więcej, dla siebie, dla swoich bliskich!
O nas
Aplikacja Autopay to znane i popularne na polskim rynku rozwiązanie dla kierowców wspierające płatności automatyczne m.in na autostradach w Polsce i za granicą, parkingach oraz stacjach paliw. Wciąż szukamy nowych obszarów do rozwoju naszych usług m.in poprzez analizę danych, product discovery, obserwacje rynku i współpracę z partnerami.
O stanowisku
Jako Product Growth Manager w Autopay Mobility będziesz odpowiadać za optymalizację produktów w celu zwiększenia kluczowych wskaźników biznesowych z obszarów Acquisition, Activation, Retention, Referral, Revenue. Na co dzień pracujemy w duchu continuous product discovery - na podstawie insightów szukamy szans, walidujemy je poprzez eksperymenty, następnie przygotowujemy wymagania i nadzorujemy proces wdrożenia. Pracujemy iteracyjnie, stale doskonaląc produkty. Dołączysz do zespołu produktowego w naszej organizacji, ale będziesz również współpracować z zespołem delivery, projektantami UX oraz zewnętrznymi partnerami (agencjami SEM, SEO, copywriterami).
Zakres odpowiedzialności:
- Identyfikacja i dążenie do usuwania barier, które ograniczają wartość produktów.
- Analiza danych (lejków konwersji, retencji, ścieżek użytkownika itp.), metryk i insightów z wielu źródeł oraz generowanie na tej podstawie wniosków i rekomendacji.
- Konfiguracja i bieżące nadzorowanie narzędzi do analityki danych z aplikacji i stron internetowych.
- Kreowanie, zarządzanie i analiza efektywności kampanii marketingowych (Google Ads, social media, tradycyjne kanały).
- Planowanie i nadzorowanie wdrożenia nowych produktów, głównie pod kątem strategii wzrostu.
- Wsparcie zespołu produktowego w projektowaniu nowych produktów i rozwoju obecnych.
- Przeprowadzanie eksperymentów mających na celu weryfikację hipotez.
- Współpraca z zespołem delivery, projektantami UX oraz zewnętrznymi partnerami w zależności od aktualnych inicjatyw.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z produktami cyfrowymi, szczególnie w kontekście strategii wzrostu.
- Wrodzona ciekawość i determinacja do osiągania celów.
- Mentalność eksperymentatora/eksperymentatorki.
- Szybkość działania i umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do skutecznego argumentowania i obrony priorytetowych inicjatyw.
Dodatkowe atuty
- Doświadczenie w jednej z dziedzin: sprzedaż produktów cyfrowych, UX/Product design, analityka danych.
- Doświadczenie we współpracy bezpośrednio z biznesem i użytkownikiem końcowym.
Jeśli jesteś gotów/gotowa na nowe wyzwania i chcesz razem z nami zrewolucjonizować rynek mobilności w Polsce, nie wahaj się ani chwili dłużej i aplikuj już teraz.
Opis roli:
Chcesz tworzyć angażującą komunikację, która jest spójna z misją marki? Dołącz do nas jako Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej w Autopay SA! W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
Opis firmy:
Autopay SA to firma, która stawia na innowacje i nowoczesne podejście do komunikacji. Działamy w dynamicznie rozwijającym się sektorze, oferując naszym klientom zaawansowane rozwiązania technologiczne. Nasze wartości to otwartość, współpraca i zaangażowanie społecznie odpowiedzialny biznes. Jesteśmy zespołem, który ceni stabilność, samodzielność i elastyczność w pracy.
Wymagania:
Co oferujemy:
Opis procesu rekrutacji:
Jeśli jesteś osobą, która spełnia powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do aplikowania!
Pracuj z nami jeśli…
Masz zamiłowanie do tworzenia angażującej komunikacji, spójnej z misją marki.
Samodzielnie zarządzasz swoimi projektami.
Czerpiesz przyjemność z pracy zarówno niezależnej, jak i tej współtworzonej z innymi osobami.
Jesteś zmotywowany_a do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Doskonale wiesz jak z sukcesem realizować skomplikowane projekty, a komunikacja to Twoja pasja.
Wiesz jak dopasować odpowiedni język do odbiorcy.
Wiesz też czym jest employer branding, dobry content, PR i skuteczna komunikacja.
Interesujesz się tematami związanymi z ESG, kwestiami społecznego zaangażowania biznesu.
Jesteś na bieżąco z trendami w komunikacji marek z segmentu B2B i B2C.
Swobodnie komunikujesz się w języku polskim i angielskim.
Pracowałeś dla marek, które wyróżniają się otwartą i nowoczesną komunikacją (4-5 lat)
Obowiązki
Opracowywanie, kierowanie i wdrażanie efektywnej strategii komunikacji wewnętrznej w spółce Autopay SA. Strategia ma za zadanie poprawić zaangażowanie pracowników_czek, budować zaufanie do firmy oraz stworzyć podstawy do tzw. marki pracodawcy (Employer Value Proposition).
Współpraca z działem HR w celu opracowania strategii Employer Value Proposition, która będzie realizowana w kanałach wewnętrznych, SoMe, PR, a także w ogłoszeniach o pracę i w każdym miejscu w którym marka chce pozyskać nowych pracowników spójnych z misją/nowym brandem marki Autopay
Opracowywanie kalendarzy wydawniczych komunikacji wewnętrznej
Ścisła współpraca z managerami_rkami poszczególnych działów firmy – pomoc w tworzeniu komunikacji od managerów_ek do pracowników_czek
Zarządzanie narzędziami do komunikacji wewnętrznej (maile, narzędzia z pakietu Microsoft Office, np. Microsoft Viva Connections)
Pomoc w planowaniu komunikacji wewnętrznej podczas cyklicznych spotkań zarządu z pracownikami_czkami firmy (redakcja komunikatów zarząd- pracownicy_czki Autopay)
Zaangażowanie w szkolenia dla pracowników_czek firmy odnoszące się do języka i komunikacji
Wsparcie działu PR & Comms w bieżących działaniach (planowanie działań biura prasowego, redakcja treści, kalendarze wydawnicze na SoMe, briefy dla przedstawicieli firmy, etc.)
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Jako Partnership Specialist w Autopay, będziesz kluczowym graczem w rozwijaniu biznesu poprzez budowanie strategicznych relacji z partnerami, którzy polecają nasze rozwiązania swoim klientom. Twój główny cel to budowanie zaufanych partnerstw opartych na profesjonalizmie i wzajemnym zrozumieniu, które przynoszą korzyści zarówno naszej firmie, jak i naszym Partnerom.
Twoje zadania i obowiązki będą obejmować:
Oczekujemy, że będziesz posiadać:
Jeśli jesteś gotowy na wyzwanie i chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, który rozwija się wraz z rynkiem płatności online, czekamy na Twoją aplikację!
Kilka słów o stanowisku:
Sales Director w Business Unit Media, Utilities and Finance w Zespole Market Growth (hunting) to osoba, która zarządza zespołem oraz aktywnie poszukuje nowych Partnerów do współpracy (obszar finansowy, bill payment), buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom działanie w kanałach online, zdalne pozyskiwanie klientów, sprawniejsze rozliczenia z ich kontrahentami, a także umożliwią rozwój portfolio współpracy o usługi dodatkowe takie jak: weryfikację tożsamości kontrahenta, masową wysyłkę sms, kanały reklamowe.
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Kilka słów o stanowisku:
Business Development Manager w Business Unit Media, Utilities and Finance w Zespole Market Growth (hunting) to osoba, która aktywnie poszukuje nowych Partnerów do współpracy (obszar finansowy, bill payment oraz top-up), współpracuje z Partnerami Biznesowymi, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z ich kontrahentami, umożliwiają rozwój portfolio współpracy o usługi dodatkowe takie jak: weryfikację tożsamości kontrahenta, masową wysyłkę sms, kanały reklamowe. Chcemy budować relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm.
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
Jakie umiejętności cenimy:
Mile widziane:
Co lubimy w naszej pracy:
Co dalej:
CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!
1. Zapoznanie się ze zgłoszeniami
Rekruterzy zapoznają się z przesłanymi przez kandydatów zgłoszeniami. Na tym etapie możesz spodziewać się telefonu od naszego specjalisty :)
2. Rozmowa rekrutacyjna
W zależności od stanowiska możesz mieć kilka etapów. Na spotkaniu chcemy dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie i dotychczasowych doświadczenia.
3. Informacja zwrotna
Na każdym etapie będziesz otrzymywał informację zwrotną, chcemy abyś wiedział na jakim etapie jesteś.
Wyślij CV do naszej bazy - skorzystamy z niego w trakcie kolejnej rekrutacji.
Zostaw swoje CVSkontaktuj się z nami, a udzielimy Ci potrzebnych informacji.