O nas
Aplikacja Autopay to znane i popularne na polskim rynku rozwiązanie dla kierowców wspierające płatności automatyczne m.in na autostradach w Polsce i za granicą, parkingach oraz stacjach paliw. Wciąż szukamy nowych obszarów do rozwoju naszych usług m.in poprzez analizę danych, product discovery, obserwacje rynku i współpracę z partnerami.
O stanowisku
Jako Product Growth Manager w Autopay Mobility będziesz odpowiadać za optymalizację produktów w celu zwiększenia kluczowych wskaźników biznesowych z obszarów Acquisition, Activation, Retention, Referral, Revenue. Na co dzień pracujemy w duchu continuous product discovery - na podstawie insightów szukamy szans, walidujemy je poprzez eksperymenty, następnie przygotowujemy wymagania i nadzorujemy proces wdrożenia. Pracujemy iteracyjnie, stale doskonaląc produkty. Dołączysz do zespołu produktowego w naszej organizacji, ale będziesz również współpracować z zespołem delivery, projektantami UX oraz zewnętrznymi partnerami (agencjami SEM, SEO, copywriterami).
Zakres odpowiedzialności:
- Identyfikacja i dążenie do usuwania barier, które ograniczają wartość produktów.
- Analiza danych (lejków konwersji, retencji, ścieżek użytkownika itp.), metryk i insightów z wielu źródeł oraz generowanie na tej podstawie wniosków i rekomendacji.
- Konfiguracja i bieżące nadzorowanie narzędzi do analityki danych z aplikacji i stron internetowych.
- Kreowanie, zarządzanie i analiza efektywności kampanii marketingowych (Google Ads, social media, tradycyjne kanały).
- Planowanie i nadzorowanie wdrożenia nowych produktów, głównie pod kątem strategii wzrostu.
- Wsparcie zespołu produktowego w projektowaniu nowych produktów i rozwoju obecnych.
- Przeprowadzanie eksperymentów mających na celu weryfikację hipotez.
- Współpraca z zespołem delivery, projektantami UX oraz zewnętrznymi partnerami w zależności od aktualnych inicjatyw.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z produktami cyfrowymi, szczególnie w kontekście strategii wzrostu.
- Wrodzona ciekawość i determinacja do osiągania celów.
- Mentalność eksperymentatora/eksperymentatorki.
- Szybkość działania i umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do skutecznego argumentowania i obrony priorytetowych inicjatyw.
Dodatkowe atuty
- Doświadczenie w jednej z dziedzin: sprzedaż produktów cyfrowych, UX/Product design, analityka danych.
- Doświadczenie we współpracy bezpośrednio z biznesem i użytkownikiem końcowym.
Jeśli jesteś gotów/gotowa na nowe wyzwania i chcesz razem z nami zrewolucjonizować rynek mobilności w Polsce, nie wahaj się ani chwili dłużej i aplikuj już teraz.