Ecommerce
Reklamacje jako szansa na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki
Jakie są dobre praktyki związane z rozpatrywaniem reklamacji? Jak warto postępować, by postępowanie reklamacyjne przyniosło korzyści firmie? Oto odpowiedź.
28.09.2023 Czytaj artykułEcommerce
Wybór idealnej platformy dla małego e-sklepu. Co należy wziąć pod uwagę?
Dowiedz się, jakie są rodzaje platform e-commerce, czym się różnią i jakie dają możliwości. Na bazie tych informacji będzie w stanie wybrać platformę dla siebie.
25.09.2023 Czytaj artykułEcommerce
Multichannel a Omnichannel w dużych sklepach e-commerce. Porównanie i wybór strategii
Prowadzisz duży sklep internetowy i zastanawiasz się, która strategia jest lepsza? Wyjaśniamy różnicę pomiędzy podejściami i wskazujemy ich plusy i minusy.
21.09.2023 Czytaj artykułEcommerce
Segmentacja klientów w e-commerce. Jak wykorzystać targetowanie dla zwiększenia konwersji
Czym jest segmentacja klientów i jak ją zrobić, by móc odpowiedno targetować ofertę i podnosić w ten sposób konwersję? Odpowiedź znajdziesz tutaj.
19.09.2023 Czytaj artykułEcommerce
Jak wykorzystuje się metaverse w e-commerce?
Czym jest Metaverse i w jaki sposób można go wykorzystać do rozwoju sprzedaży online? Które wielkie marki mają już swoje wirtualne sklepy na Metaverse?
18.09.2023 Czytaj artykułEcommerce
Efektywne zarządzanie e-commerce dzięki systemom ERP
Dowiedz się, czym dokładnie są systemy ERP (Enterprise Resource Planning), jakie dają możliwości i co możesz zyskać biznes, dzięki ich wdrożeniu.
15.09.2023 Czytaj artykuł