700 biletów na minutę sprzedanych dzięki Blue Media

#płatności online #bilety online

18.02.2020
Udostępnij:

Bilety na unikalne wydarzenia potrafią cieszyć się tak wielką popularnością, że platformy stojące za ich sprzedażą często zawodzą. Na szczęście istnieją na rynku wydajne systemy, które w kulminacyjnych momentach są w stanie obsłużyć nawet kilkaset transakcji w ciągu jednej minuty. Takiego właśnie zadania podjęła się spółka Blue Media w czasie otwartej sprzedaży biletów na 2020 Betard Wrocław FIM Speedway Grand Prix Polski na początku lutego.

Do sprzedaży otwartej na 2020 Betard Wrocław FIM Speedway Grand Prix Polski było przeznaczonych około 9 000 biletów. Ich sprzedaż zajęła niespełna 5 godzin. Po dwóch godzinach skończyły się bilety na miejsca siedzące, a trzy godziny później nie było także wejściówek na miejsca stojące. To absolutny rekord w historii tego prestiżowego cyklu.

Średnio w ciągu godziny sprzedawało się około 2000 biletów. - W kulminacyjnych momentach sprzedawanych było około 700 biletów na minutę. To świetnie pokazuje zarówno skalę zainteresowania jak i wydajność systemu - podkreśla Jakub Król, Menedżer ds. Sprzedaży Klubu WTS Sparta Wrocław.

W szczytowych momentach, czyli przede wszystkim na początku sprzedaży otwartej,  jednocześnie zalogowanych na stronie bilety.wts.pl było ponad 9000 osób. - Największym wyzwaniem technologicznym było nie tyle obsłużenie nawet kilku tysięcy użytkowników jednocześnie, co dokładne przygotowanie sprzedaży przed jej otwarciem, a potem nadzór nad ciągłością działania systemu. To właśnie przygotowanie zagwarantowało nam 100 proc. SLA po otwarciu sprzedaży - komentuje Jarosław Stankowski, Regional Sales Director w Blue Media S.A. 

- Najważniejsze, że system działał płynnie i nieprzerwanie przez całą sprzedaż - dodaje Jakub Król z WTS Sparta Wrocław.

Jarosław Stankowski zauważa, że wydajność systemu Blue Media pozwala na sprzedaż nawet kilkudziesięciu tysięcy biletów na wydarzenie. - Każdy zalogowany internauta mógł kupić do sześciu biletów na 2020 Betard Wrocław FIM Speedway Grand Prix Polski. W lwiej części osoby kupowały więcej niż trzy bilety. To pozwala nam bez obaw szacować, że przy takim zainteresowaniu imprezą, już pierwszego dnia bylibyśmy w stanie obsłużyć kilkadziesiąt tysięcy transakcji - wyjaśnia.

Płatności Online Blue Media umożliwiają internautom skorzystanie z całego wachlarza bezpiecznych i sprawdzonych form płatności: płatności automatycznych Pay by link (takich jak mTransfer, Przelew24 Banku BZWBK, iPKO), płatności kartą płatniczą, również jako płatności cykliczny i 1-Click (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro), BLIK oraz płatności Szybkim przelewem.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Jak zwiększyć konwersję i wyróżnić się na tle konkurencji w branży kosmetycznej?

Odkryj skuteczne metody na zwiększenie konwersji w branży kosmetycznej. Optymalizuj stronę, personalizuj ofertę i buduj zaufanie, aby przyciągnąć klientów.

22.07.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Integracja płatności WooCommerce – przewodnik dla Twojego e-sklepu

Dowiedz się, jak uruchomić płatności WooCommerce od Autopay, aby zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić konwersję. Poznaj lepiej nasze rozwiązania płatnicze.

15.07.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Zarządzanie płatnościami w e-commerce – narzędzia i porady dla małych biznesów

Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać płatnościami dla e-sklepów. Przegląd narzędzi i porad, które pomogą małym biznesom i startupom w optymalizacji procesów.

08.07.2024 Czytaj więcej