Blue Media operatorem usługi płatności dla NGO

#FaniPay #FaniMani #NGO

Udostępnij:

FaniPay to pierwszy w Polsce serwis płatności dedykowany trzeciemu sektorowi, wprowadzony przez Fundację FaniMani. Operatorem usługi jest sopocka spółka Blue Media.

Dzięki FaniPay każda zarejestrowana w KRS fundacja czy stowarzyszenie może zbierać darowizny online w łatwy sposób, bez wypełniania zbędnych formalności i bez konieczności podpisywania umowy z instytucją płatniczą. Wystarczy, że dana organizacja zarejestruje się na FaniMani.pl oraz zaakceptuje regulamin Płatności Online Blue Media.

FaniPay odpowiada na potrzeby trzeciego sektora. Po pierwsze oferuje automatyczny system codziennych rozliczeń, przez co czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłat na konto zarejestrowanej fundacji lub stowarzyszenia skraca się do 1 dnia roboczego. Po drugie, FaniPay pobiera niską prowizję od otrzymywanej wpłaty. Przez pierwsze trzy miesiące korzystania z serwisu wynosi ona zaledwie 1% wartości darowizny, a potem tylko 1,49%.

Operatorem usługi jest Blue Media. Spółka odpowiada również za bieżącą kontrolę wiarygodności organizacji chcących korzystać z FaniPay, m.in. poprzez monitoring formularzy rejestracji, weryfikację numerów kont bankowych i danych KRS. Firma Blue Media jest także odpowiedzialna za prawidłowy przebieg i obsługę wpływów środków na konta zarejestrowanych fundacji i stowarzyszeń.

FaniPay to kolejny projekt płatności charytatywnych, w które zaangażowała się firma Blue Media. Pod koniec 2015 r. spółka udostępniła Pomocny przelew – narzędzie, które w wygodny sposób pozwala wpłacać datki na rzecz organizacji społecznych. Pomocy przelew oparty jest o mechanizm robota finansowego bm.pl, serwisu do automatycznego opłacania rachunków. Pozwala on na ustalenie stałej kwoty i częstotliwości wpłat dla wybranej organizacji. Wpłaty realizowane będą automatycznie lub, w zależności od preferencji darczyńcy, manualnie. Dodatkowo możliwe są też wpłaty jednorazowe.

Przeczytaj także:

Ecommerce

10 sposobów na dotarcie do lokalnych klientów i zwiększenie ruchu w sklepie internetowym

Chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do klientów z bliskiej okolicy? Sprawdź, jakie strategie marketingowe warto stosować, żeby osiągać coraz lepsze efekty.

02.10.2023 Czytaj więcej

Ecommerce

Reklamacje jako szansa na wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki

Jakie są dobre praktyki związane z rozpatrywaniem reklamacji? Jak warto postępować, by postępowanie reklamacyjne przyniosło korzyści firmie? Oto odpowiedź.

28.09.2023 Czytaj więcej

Ecommerce

Wybór idealnej platformy dla małego e-sklepu. Co należy wziąć pod uwagę?

Dowiedz się, jakie są rodzaje platform e-commerce, czym się różnią i jakie dają możliwości. Na bazie tych informacji będzie w stanie wybrać platformę dla siebie.

25.09.2023 Czytaj więcej