Blue Media operatorem usługi płatności dla NGO

#FaniPay #FaniMani #NGO

30.09.2016
Udostępnij:

FaniPay to pierwszy w Polsce serwis płatności dedykowany trzeciemu sektorowi, wprowadzony przez Fundację FaniMani. Operatorem usługi jest sopocka spółka Blue Media.

Dzięki FaniPay każda zarejestrowana w KRS fundacja czy stowarzyszenie może zbierać darowizny online w łatwy sposób, bez wypełniania zbędnych formalności i bez konieczności podpisywania umowy z instytucją płatniczą. Wystarczy, że dana organizacja zarejestruje się na FaniMani.pl oraz zaakceptuje regulamin Płatności Online Blue Media.

FaniPay odpowiada na potrzeby trzeciego sektora. Po pierwsze oferuje automatyczny system codziennych rozliczeń, przez co czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłat na konto zarejestrowanej fundacji lub stowarzyszenia skraca się do 1 dnia roboczego. Po drugie, FaniPay pobiera niską prowizję od otrzymywanej wpłaty. Przez pierwsze trzy miesiące korzystania z serwisu wynosi ona zaledwie 1% wartości darowizny, a potem tylko 1,49%.

Operatorem usługi jest Blue Media. Spółka odpowiada również za bieżącą kontrolę wiarygodności organizacji chcących korzystać z FaniPay, m.in. poprzez monitoring formularzy rejestracji, weryfikację numerów kont bankowych i danych KRS. Firma Blue Media jest także odpowiedzialna za prawidłowy przebieg i obsługę wpływów środków na konta zarejestrowanych fundacji i stowarzyszeń.

FaniPay to kolejny projekt płatności charytatywnych, w które zaangażowała się firma Blue Media. Pod koniec 2015 r. spółka udostępniła Pomocny przelew – narzędzie, które w wygodny sposób pozwala wpłacać datki na rzecz organizacji społecznych. Pomocy przelew oparty jest o mechanizm robota finansowego bm.pl, serwisu do automatycznego opłacania rachunków. Pozwala on na ustalenie stałej kwoty i częstotliwości wpłat dla wybranej organizacji. Wpłaty realizowane będą automatycznie lub, w zależności od preferencji darczyńcy, manualnie. Dodatkowo możliwe są też wpłaty jednorazowe.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Szybkie przelewy jako sposób na przyspieszenie obsługi zamówień w e-commerce

Odkryj, jak szybkie przelewy zmieniają e-commerce, skracając czas realizacji zamówień, poprawiając płynność finansową i zwiększając zaufanie klientów.

29.02.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Minimalizm w płatnościach. Jak upraszczanie procesów płatniczych wpływa na zadowolenie klientów?

Dowiedz się, jak uproszczenie płatności może zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić współczynniki konwersji i wprowadź potrzebne zmiany w swoim serwisie.

27.02.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Pierwsze kroki w prowadzeniu sklepu internetowego na platformie OpenCart

Przeczytaj krótki przewodnik o zakładaniu i konfiguracji sklepu na OpenCart, aby poznać najlepsze praktyki i zacząć sprzedawać swoje produkty w sieci.

26.02.2024 Czytaj więcej