Chcesz wdrożyć Płatności online Autopay w swoim sklepie i zastanawiasz się, czy warto to zrobić w modelu white label? Wyjaśniamy na czym polega ten typ integracji i jakie niesie z sobą korzyści.
Żyjemy w świecie bodźców, które bombardują nas z każdej strony – zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Robiąc zakupy online, odbieramy dziesiątki różnych komunikatów dotyczących produktów, promocji, ofert specjalnych, dostawy... i szeregu innych tematów. Zdarza się, że tych bodźców jest za dużo, przez co czujemy się przytłoczeni i nie mamy już ochoty na zakupy w sieci.
Dlatego tak ważne, z perspektywy sprzedawcy, jest ograniczenie "szumu" i maksymalne uproszczenie ścieżki zakupowej, która ma swój finał w wygodnej i prostej w obsłudze bramce płatności. Wdrożenie Płatności online Autopay w modelu white label pozwala osiągnąć właśnie takie efekt.
Na czym polega wdrożenie w modelu white label?
Terminem white label nazywa się model integracji płatności online (bramki płatności) pochodzących od zewnętrznego dostawcy. Wdrożenie odbywa się w taki sposób, że podczas finalizacji transakcji, klient nie zostaje przekierowany na zewnętrzną stronę operatora, tylko cały proces odbywa się w witrynie sklepu.
Klient czuje się komfortowo i bezpiecznie, ponieważ nie opuszcza serwisu, w którym robi zakupy, a płatność odbywa się w tle. Wygląd ekranu płatności można dostosować do identyfikacji wizualnej sklepu, dzięki czemu będzie ona sprawiać wrażenie integralnej części serwisu.
Jeżeli interesuje Cię wdrożenie Płatności online Autopayb właśnie w modelu white label – pod linkiem znajdziesz więcej informacji.
Dlaczego warto skorzystać z tego modelu integracji?
Wdrożenie płatności online w trybie white label przynosi sprzedawcy szereg korzyści, w tym przyspieszenie procesu zakupowego i wzrost konwersji. Możliwość dopasowania szaty graficznej bramki płatności do wyglądu serwisu pozwala zbudować wizerunek profesjonalnego sprzedawcy, który dba o doświadczenie zakupowe swoim klientów.
Taki sposób integracji jest również często wykorzystywany przez platformy e-commerce, które zyskują dzięki temu wartość dodaną – mogą oferować płatności online pod własną marką. Ponadto nadprowizja z tytułu prac IT i działań marketingowych może stanowić dodatkowe źródło przychodu.
White label nie tylko w płatnościach
White label w swojej pierwotnej koncepcji dotyczył ogólnej sprzedaży produktów i usług. Ta forma jest praktykowana cały czas, głównie przez większe sieciówki i dyskonty. Produkty lub usługi oferowane są przez producenta innym firmom (właśnie sieciówkom lub dyskontom) bez oznakowania produktu jako własny.
Wyjaśnijmy to na przykładzie kremu do twarzy. Jest on sprzedawany przez producenta do pięciu różnych dystrybutorów. Każdy z nich oznacza go personalizowaną etykietą i promuje jako swój. W efekcie klienci mogą kupić ten sam krem, pod różnymi nazwami, w innych cenach i zupełnie nie są tego świadomi.
Podobnie jest z usługami płatności white label. Klient nie wie z usług, którego operatora płatności korzysta i wydaje mu się, że opłacanie transakcji odbywa się bezpośrednio u e-sprzedawcy. Czuje się bezpiecznie i nic nie odwraca jego uwagi podczas najważniejszego etapu, jakim jest finalizacja transakcji.
💡 Jeżeli szukasz profesjonalnych usług dla e-commerce – kliknij w link, a przejdziesz do specjalnego marketplacu z ofertami naszych partnerów, np. audyt SEO, usługi prawne, usługi reklamowe, itp.