Finansowanie dla sklepu internetowego – jak je zdobyć?

#finansowanie #revenue-based financing

18.10.2022
Udostępnij:

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z koniecznością stałego dbania o płynność finansową. Charakter sprzedaży online, w który wpisane są m.in. zwroty, sprawia, że jej utrzymanie czasami bywa dużym wyzwaniem. Dlatego warto znać dostępne opcje finansowania dla firm. Omówimy dziś jedną z nich.

Wiele polskich firm zmaga się aktualnie z licznymi problemami. Nie zdążyły się podnieść po dwuletniej pandemii, a za naszą wschodnią granicą wybuchł konflikt zbrojny, który pociągnął za sobą szereg zmian o skali globalnej, które są odczuwalne na bardzo wielu polach.

Rosnąca inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, ograniczona dostępność niektórych surowców, malejąca siła nabywcza złotówki, niepewna przyszłość… wszystko to sprawia, że prowadzenie firmy jest dla wielu dużym wyzwaniem.

Utrzymanie płynności finansowej będzie jedną z głównych obaw przedsiębiorcówocenił prezes Krajowego Rejestru Długów, Adam Łącki. Dynamicznie rośnie również liczba firm przechodzących restrukturyzację i wiele czynników wskazuje, że trend ten się utrzyma.


Finansowanie dla firm

Finansowanie dla firm, czy dla sklepów internetowych w tym wypadku, może przyjąć różne formy. Ważne, by przedsiębiorcy, którzy szukają tego typu wsparcia, zapoznali się dokładnie z warunkami, jakie oferuje podmiot udzielający wsparcia finansowego. Nietrudno “wejść na minę”, ponieważ ofert finansowania jest bardzo dużo i większość z nich wydaje się z pozoru bardzo atrakcyjna, a w rzeczywistości są obwarowane takimi warunkami, że zamiast wyjść z kłopotów finansowych, możemy wpaść w jeszcze poważniejsze.


Pożyczka dla firm w elastycznym wydaniu

Blue Media razem ze swoim partnerem biznesowym, firmą Brutto.pl, przygotowała specjalną ofertę finansowania dla firm, z której mogą skorzystać wszyscy przedsiębiorcy korzystający na co dzień z Płatności online Blue Media i zarejestrują się w serwisie Brutto.pl

Rozwiązanie opiera się na modelu revenue-based financing, gdzie wysokość finansowania oraz dziennej spłaty jest zależna od przychodów sklepu internetowego. Cały proces ubiegania się i uzyskania finansowania odbywa się w pełni online. Jedynym warunkiem jest minimum trzymiesięczna historia transakcji zrealizowanych za pośrednictwem Blue Media.

Sklep internetowy może uzyskać finansowanie w maksymalnej wysokości 50 000 zł, przy całkowitym koszcie wynoszącym 15% kwoty finansowania za maksymalnie 15-miesięczny okres spłaty. Na poczet spłaty finansowania pobierany jest stały procent od sprzedaży, aż do momentu osiągnięcia pełnej kwoty. Jeśli w danym miesiącu sklep zarobi mniej, rata również będzie niższa.

Co ważne, te pieniądze dla firmy mogą być spożytkowane na dowolny cel związany z prowadzeniem działalności – podatki, wypłaty dla pracowników, zakup towaru i inne. To od przedsiębiorcy zależy na co przeznaczy finansowanie.

Wszystkie szczegóły oferty są dostępne na stronie https://finansowanie.bm.pl. Znajdują się tam również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, tj. kto może się ubiegać o finansowanie dla firm, jakie dane są potrzebne do złożenia wniosku oraz po jakim czasie otrzymuje się środki. Mamy nadzieję, że dzięki uzyskanym środkom, nasi partnerzy będą w stanie nadal rozwijać swoje biznesy.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Odważne pomysły i skuteczne działania: 7 sklepów internetowych, od których warto się uczyć

Śledzenie skutecznych praktyk rynkowych i czerpanie inspiracji z doświadczeń liderów rynku e-commerce to dobre sposoby na odnalezienie własnej drogi do sukcesu.

25.10.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jakie są najpopularniejsze metody płatności w internecie?

Sprawdź, z jakich metod płatności najczęściej korzystają obecnie klienci kupujący online i które warto wprowadzić w Twoim sklepie internetowym w 2025 r.

25.10.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Sprzedaż międzynarodowa (cross-border) – jak skutecznie i bezpiecznie wprowadzić ją w Twoim e-commerce?

Dowiedz się, jak wprowadzić płatności walutowe w e-commerce, zapewniając bezpieczne transakcje. Odkryj kluczowe strategie minimalizowania ryzyka w sprzedaży...

19.08.2024 Czytaj więcej