Jak zacząć sprzedawać w internecie z pomocą serwisu 1koszyk?

#płatności online #sprzedaż online #1koszyk

14.09.2021
Udostępnij:

Masz stronę internetową? A może jesteś aktywny w social mediach i docierasz do szerokiego grona obserwatorów? Już teraz możesz w prosty sposób zamienić swoich odbiorców w klientów i zacząć zarabiać w internecie.

1koszyk to platforma dla przedsiębiorców, twórców internetowych, influencerów, którzy chcą zacząć sprzedawać w internecie swoje produkty lub usługi – bez konieczności uruchamiania sklepu internetowego. To darmowa alternatywa dla platform e-commerce oraz kosztownych, dedykowanych wdrożeń.

Jak przebiega proces sprzedaży?

1koszyk umożliwia sprzedaż online za pośrednictwem specjalnego linku do produktu lub usługi. Klient klikając w link od razu dodaje produkt do swojego koszyka, po czym może wprowadzić kod rabatowy lub przejść do finalizacji transakcji. Następnie wybiera metodę płatności (płatność przy odbiorze lub płatność online) oraz formę dostawy.

1koszyk jest zintegrowany z systemem Płatności Online Blue Media oraz z systemami firm kurierskich: FedEx, InPost, dzięki czemu Ty, jako sprzedawca, nie musisz się już o nic martwić. Twój klient może przejść cały proces zakupy dosłownie w kilkanaście sekund. Produkty cyfrowe są wysyłane na adres mailowy wskazany przez kupującego od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Co zrobić, żeby zacząć sprzedawać online?

Możesz zacząć dosłownie w kilka minut. Wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie 1koszyk, wykonasz przelew weryfikacyjny o wartości 19 PLN i dodasz produkty lub usługi do swojego konta sprzedawcy. To wszystko. Jedyny stały koszt jaki ponosisz to prowizja w wysokości 6,9% dla kont darmowych lub 4,9% dla abonamentowych.

Potrzebujesz tylko 5 minut, żeby zacząć sprzedawać w internecie
Założ teraz darmowe konto i sprawdź możliwości 1koszyk

Sprzedaż wielokanałowa

Kolejnym krokiem jest dystrybucja linku w odpowiednich kanałach sprzedaży. Dzięki 1koszyk możesz sprzedawać za pośrednictwem:

  • kanałów social media (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, itd.);
  • newsletterów i mailingów wysyłanych do Twoich odbiorców;
  • strony internetowej (bez względu na to, w oparciu o jakie rozwiązanie została stworzona).

Narzędzie jest na tyle elastyczne, że możesz z niego korzystać bez względu na to, za pośrednictwem jakiego kanału kontaktujesz się ze swoimi potencjalnymi klientami. Z 1koszyk korzystają zarówno przedsiębiorcy sprzedający produkty fizyczne, jak i twórcy produktów cyfrowych, konsultanci, czy influencerzy.

Z rozwiązania mogą również korzystać osoby prowadzące działalność nierejestrowaną, które chcą w ten sposób np. zweryfikować swój pomysł na biznes lub dorobić do wynagrodzenia podstawowego. Więcej o tym, jak sprzedawać online mając działalność nierejestrowaną przeczytasz w tym artykule na naszym blogu.


Blue Media S.A. jest oficjalnym partnerem platformy 1koszyk oraz operatorem płatności online, dzięki czemu możesz mieć pewność, że każda transakcja płatnicza będzie odpowiednio zabezpieczona, a dane Twoje i klientów właściwie chronione.

Żeby szybko i wygodnie przetestować możliwości 1koszyk – zarejestruj się za pomocą poniższego linku.

Już teraz szybko i wygodnie przetestuj możliwości 1koszyk – bez umów i zobowiązań

Załóż darmowe konto

Przeczytaj także:

Ecommerce

Sprzedaż międzynarodowa (cross-border) – jak skutecznie i bezpiecznie wprowadzić ją w Twoim e-commerce?

Dowiedz się, jak wprowadzić płatności walutowe w e-commerce, zapewniając bezpieczne transakcje. Odkryj kluczowe strategie minimalizowania ryzyka w sprzedaży...

19.08.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wprowadzić model subskrypcyjny w e-biznesie i zachęcić do niego swoich klientów?

Dowiedz się, jak wdrożyć subskrypcje i skutecznie zarządzać płatnościami subskrypcyjnymi. Zwiększ obroty swojego e-biznesu i zbuduj trwałe relacje z klientami.

12.08.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak zróżnicowany wybór metod płatności online może zredukować porzucone koszyki w e-sklepie?

Pay-by-link, Apple-pay, Google-pay – sprawdź, jak dostępność ulubionych metod płatności wpływa na decyzje zakupowe kupujących w sieci i pomaga podnieść sprzedaż.

05.08.2024 Czytaj więcej