PayPal, jeden z największych systemów płatności online, wprowadza błyskawiczne doładowania z rachunków bankowych. Rozwiązanie powstało z myślą o osobach, które obawiają się o bezpieczeństwo swoich danych w czasie zakupów w Internecie i wybierają płatność za pobraniem. Do zasilenia konta PayPal nie trzeba posiadać karty debetowej ani kredytowej, wystarczy rachunek w banku i trzy kliknięcia myszą. Serwis dostępny jest pod adresem www.paypal-doladowania.pl.
- Polacy obawiają się o bezpieczeństwo swoich danych finansowych podczas zakupów online -mówi Przemek Pluta, dyrektor polskiego oddziału firmy PayPal. - Tylko niecała 1/4 Polaków nie ma obaw przed podawaniem swoich danych finansowych w czasie finalizowania transakcji w Internecie. Reszta zdecydowanie wolałaby tego nie robić. PayPal daje pewność, że dane nie wyciekną. Po prostu w ogóle nie trzeba ich wprowadzać w internetowym formularzu płatności -kończy.
Do tej pory zakupy w Internecie wiązały się z koniecznością korzystania z karty kredytowej lub salda konta PayPal. Teraz, dzięki funkcji prostego i szybkiego doładowania, kupujący może zasilić saldo swojego konta PayPal z własnego rachunku bankowego dokładnie taką kwotą, jaka jest mu potrzebna do zrobienia zakupów.
- Zastosowanie rozwiązania "BlueCash" pozwoliło skrócić nawet do 5 minut czas oczekiwania na przelew zasilający saldo konta PayPal – mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - Dzięki temu klienci mogą jeszcze wygodniej kupować w Internecie nie martwiąc się o bezpieczeństwo transakcji.
Usługa otwiera także nowe możliwości przed osobami, które do tej pory nie mogły kupować za granicą. W wielu sklepach wymagana jest karta kredytowa. Tymczasem ponad 61% Polaków nadal jej nie ma. Błyskawiczne doładowanie konta PayPal pozwoli ominąć tę przeszkodę. Polacy będą mogli wybrać się na zakupy do kilkunastu tysięcy międzynarodowych witryn, w tym takich gigantów, jak Nike, Zara, Lufthansa, Ralph Lauren, eBay i wiele innych.
Zalety błyskawicznego doładowania:
- Brak ryzyka – konto doładowywane przed zakupem
- Kontrola wydatków – mniej impulsywne decyzje o zakupie niż w przypadku karty kredytowej
- Zakupy na całym świecie – dostęp do tysięcy sklepów internetowych
- Oszczędność – brak opłat za doładowanie konta i dokonywanie płatności
- Poufność – dane finansowe kupującego nie są wymagane podczas transakcji
Nowa usługa została wprowadzona we współpracy z firmą Blue Media S.A., która specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach informatycznych dla banków, towarzystw ubezpieczeniowych i instytucji finansowych. Przez kilka najbliższych miesięcy usługa będzie oferowana w wersji beta.