Płatności Online Blue Media na platformie sklepów Selly

#ecommerce #płatności online #Selly

05.03.2018
Udostępnij:

Platforma sklepów internetowych Selly.pl wdrożyła Płatności Online Blue Media. Sklepy internetowe zbudowane na tej platformie będą mogły skorzystać między innymi z szybkich i darmowych zwrotów wpłat, płatności ratalnych oraz codziennych raportów o zrealizowanych transakcjach.

Ułatwienia będą dostępne na kilku poziomach. Integracja Selly.pl z Płatnościami Online Blue Media umożliwia sklepom działającym na platformie aktywację szybkich płatności nawet w jeden dzień roboczy, bez konieczności podpisywania papierowych umów. Nawet niewielkie e-sklepy będą mogły wprowadzić najlepsze rozwiązania płatnicze - pay by link, BLIK, karty, raty online - które są stosowane przez gigantów polskiego e-handlu.

– Sprawność działania jest jednym z najważniejszych elementów powodzenia biznesu. Brak potrzeby odsyłania umowy pocztą pozwala przedsiębiorcom poświęcić czas na inne zajęcia. Najważniejsze jest jednak to, że nie są potrzebne jakiekolwiek konfiguracje techniczne i specjalistyczna wiedza. Wszystko następuje automatycznie - mówi Marcin Szczur, Business Development Manager w Blue Media. Co istotne, Płatności Online Blue Media oferują sklepom internetowym przejrzysty sposób prezentacji kanałów płatności w koszyku sklepu, co pozwala skrócić ścieżkę zakupową dla klienta do minimum.


Szybkie zwroty i wygodne płatności ratalne


Wdrożone rozwiązanie Blue Media pozwoli także sklepom na szybką i darmową realizację zwrotów wpłat dla klientów. Płatności Online Blue Media pozwalają na zwrot pieniędzy: całkowity i częściowy - np. w przypadku, kiedy klient odesłał tylko część produktów z zamówienia. Wszystko w sposób intuicyjny - bezpośrednio z poziomu panelu sklepu przy pomocy kilku kliknięć.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient kupujący online ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i zobowiązuje się do zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. Konsumenci doskonale zdają sobie sprawę ze swoich praw, a co więcej - mają one dla nich istotne znaczenie. Z raportu Blue Media „Jak płacimy w internecie” wynika, że dla 36 proc. kupujących online możliwość szybkiego i łatwego zwrotu towaru to jeden z kluczowych czynników, jakie biorą pod uwagę przy wyborze danego sklepu.

Oprócz udogodnień przy płatnościach jednorazowych sklepy korzystające z Płatności Online Blue Media będą mogły oferować swoim klientom płatności w ratach. Sklepy na platformie Selly będą mogły uruchomić taką opcję na swoich stronach bez potrzeby ingerowania w ustawienia techniczne. Obsługa zwrotów dla rat również będzie możliwa bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego sklepu.

-Płatności Online Blue Media pozwolą naszym klientom nie tylko zaoszczędzić czas w związku z szybkim i łatwym wdrożeniem. Klienci Selly będą otrzymywać wpłaty z całego dnia w ciągu 24 godzin, a dodatkowo codziennie dostaną raport o transakcjach. To pozwoli im lepiej zarządzać e-sklepem i rozwijać swój biznes – mówi Mariusz Połowczuk z Selly.pl.

Selly.pl to zaawansowane oprogramowanie dla sklepów internetowych z pakietem ponad 100 gotowych integracji potrzebnych do prowadzenia każdego rodzaju e-biznesu - zarówno detalicznego, jak i hurtowego. Platforma obecnie obsługuje pół tysiąca sklepów internetowych, którym zapewnia ciągły rozwój oprogramowania, aby sprzedaż była efektywna i bezpieczna. Wygodna obsługa sklepu oraz minimalne koszty początkowe dla rozpoczynających sprzedaż przez internet to ważne zalety platformy Selly. Oprogramowanie dedykowane jest dla wszystkich firm poszukujących bardzo wydajnego sklepu internetowego z możliwością rozwoju przez zamawianie nowych lub indywidualnych funkcjonalności.

💡 Jeżeli szukasz innych usług dla e-commerce – kliknij w link, a przejdziesz do specjalnego marketplacu z ofertami naszych partnerów, np. audyt SEO, usługi prawne, usługi reklamowe, itp.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Sprzedaż międzynarodowa (cross-border) – jak skutecznie i bezpiecznie wprowadzić ją w Twoim e-commerce?

Dowiedz się, jak wprowadzić płatności walutowe w e-commerce, zapewniając bezpieczne transakcje. Odkryj kluczowe strategie minimalizowania ryzyka w sprzedaży...

19.08.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wprowadzić model subskrypcyjny w e-biznesie i zachęcić do niego swoich klientów?

Dowiedz się, jak wdrożyć subskrypcje i skutecznie zarządzać płatnościami subskrypcyjnymi. Zwiększ obroty swojego e-biznesu i zbuduj trwałe relacje z klientami.

12.08.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak zróżnicowany wybór metod płatności online może zredukować porzucone koszyki w e-sklepie?

Pay-by-link, Apple-pay, Google-pay – sprawdź, jak dostępność ulubionych metod płatności wpływa na decyzje zakupowe kupujących w sieci i pomaga podnieść sprzedaż.

05.08.2024 Czytaj więcej