Płatności Online Autopay

#ecommerce #płatności online

21.06.2015
Udostępnij:

Autopay (wcześniej Blue Media) z płatnościami dla ecommerce od 2015 roku

Spółka Autopay wchodzi na rynek ecommerce uruchamiając Płatności Online Autopay. Firma chce wykorzystać swoje  kilkunastoletnie doświadczenie w transakcjach online oraz własne technologie wykorzystywane m.in. w rozliczeniach międzybankowych. Z Płatności Online Autopay korzysta już blisko 400 sklepów internetowych.

Autopay od lat specjalizuje się w transakcjach online. Jest m. in. operatorem Systemu Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Systemy Autopay wykorzystywane w tzw. eBOK-ach obsługują płatności ponad 6 milionów klientów największych wystawców faktur – operatorów sieci komórkowych i telewizji kablowych, dostawców energii i innych mediów.

- Uruchomienie Płatności Online Autopay dla e-handlu jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty firmy – mówi Krystian Wesołowski z Autopay. - Oczywiście jako nowy gracz na rynku oferujemy atrakcyjne stawki. Jest to zgodne z ogólnym trendem obniżania kosztów transakcyjnych w handlu i płatnościach elektronicznych. Ale o klientów walczyć zamierzamy również naszymi technologiami, które dostosowaliśmy specjalnie do potrzeb e-handlu.

Płatności Online Autopay proponują dwa standardy rozliczeń ze sklepem. Oprócz zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online Autopay oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe. Dzięki temu można uprościć proces i obniżyć koszty rozksięgowywania wpłat od klientów.

Unikalną funkcją na rynku jest wykorzystanie w tym standardzie przelewów natychmiastowych. Dzięki nim środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym.

Nowością na rynku jest też model udostępniania Płatności Online Autopay sklepom działającym w ramach platform ecommerce. Ich wdrożenie przez platformę w modelu integratorskim oznacza w praktyce, że sklep może udostępnić je swoim klientom w dosłownie trzy minuty - bez konieczności podpisywania indywidualnej umowy, bez prac programistycznych i integratorskich. Wystarczy wypełnienie formularza. Autopay może pochwalić się już pierwszymi wdrożeniami w tym modelu. Z Płatności Online Autopay korzystają m.in. sklepy internetowe z platformy  Shoper.

- Usługa Shoper Płatności, realizowana wspólnie z Autopay, daje dużo większe niż dotąd możliwości właścicielom sklepów internetowych – mówi Tomasz Tybon, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży z platformy Shoper. – Usługę mogą aktywować bez niepotrzebnej biurokracji, w zaledwie kilka minut. Nie dość, że sama w sobie jest ona bardzo konkurencyjna, to jeszcze pozwala dostarczyć ich e-biznesowi rozwiązań, których oczekują od nich klienci. W ciągu dwóch tygodni od jej uruchomienia na naszej platformie aktywowało ją już ponad 300 sklepów. 

Czym jeszcze Płatności Online Autopay chcą walczyć o klientów?

Wybór form płatności. Płatności Online Autopay umożliwiają płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym Płatności Online Autopay mogą zaoferować najszersza gamę takich płatności.

Trzy warianty strony płatności. W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć Płatności Online Autopay w wariancie:

  • Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Autopay, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu)

Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Strona Płatności Online Autopay została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności. System wygląda dobrze zarówno na dużym, ponad dwudziestocalowym monitorze komputera stacjonarnego z systemem HD, jak i na smartfonie.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Jakie są najpopularniejsze metody płatności w internecie?

Sprawdź, z jakich metod płatności najczęściej korzystają obecnie klienci kupujący online i które warto wprowadzić w Twoim sklepie internetowym w 2025 r.

23.10.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Sprzedaż międzynarodowa (cross-border) – jak skutecznie i bezpiecznie wprowadzić ją w Twoim e-commerce?

Dowiedz się, jak wprowadzić płatności walutowe w e-commerce, zapewniając bezpieczne transakcje. Odkryj kluczowe strategie minimalizowania ryzyka w sprzedaży...

19.08.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wprowadzić model subskrypcyjny w e-biznesie i zachęcić do niego swoich klientów?

Dowiedz się, jak wdrożyć subskrypcje i skutecznie zarządzać płatnościami subskrypcyjnymi. Zwiększ obroty swojego e-biznesu i zbuduj trwałe relacje z klientami.

12.08.2024 Czytaj więcej