Każdy właściciel e-commerce myśli o tym, co może zrobić, żeby zwiększyć konwersję i podnieść dochody w sklepie internetowym. Istnieje kilka konkretnych rozwiązań, które mogą przełożyć się na wzrost konwersji.
Quick wins w e-commerce
Opisaliśmy je w kolejnym z naszych poradników dla rynku e-commerce. Odbierz go za darmo i skorzystaj z naszych podpowiedzi nt. tego jak podnieść konwersję. Wierzymy, że przyczynią się one do poprawy Twoich wyników sprzedażowych.
Pobierz bezpłatnie
Quick Wins w e-commerce
Czym są quick wins?
Terminem tym nazywa się drobne wdrożenia lub proste do wprowadzenia zmiany w serwisie, które pozwalają ulepszyć np. sklep internetowy i podnieść sprzedaż. Dokładne wytłumaczenie tego, czy są quick wins w e-commerce znajdziesz w naszym poradniku, który możesz pobrać całkowicie za darmo. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail.
Ważne: na naszej stronie znajdziesz podobne wpisy zawierające inne użyteczne poradniki, w których zebraliśmy wiele cennych rad dla naszych klientów. Z ich dotychczasowych opinii wynika, że mają one znaczący wpływ na podejmowane przez nich decyzje biznesowe. Znajdziesz je wszystkie pod tym linkiem.
Wzrost konwersji w e-commerce
Każdy biznes rządzi się swoimi prawami. E-commerce również. Tutaj głównym celem jest wzrost konwersji. Mają na nią wpływ zachowania klientów, wygląd i opis produktów na stronie, pozycja w Google, marketing, SEO, płatności online i szereg innych czynników.
Wielu specjalistów SEO podkreśla, że kluczem do dochodowego e-commerce jest zoptymalizowanie sklepu internetowego pod kątem wyszukiwarek. To jednak tylko jeden z aspektów. Pamiętaj, że sukces w e-handlu zależy od wielu czynników. Jeśli chcesz prowadzić działania w tej branży, musisz się cały czas rozwijać, skupiać na detalach i przykładać wagę nie tylko do samego produktu, ale i tego czego i jak szukają klienci.
Kierując się wskazówkami z naszej poradnika, jesteś w stanie odnieść sukces w e-commerce.
Sprawdź, co można szybko zmienić na stronach
Optymalizacja często kojarzy się dużymi wydatkami. Tym czasem niekoniecznie musi tak być. Mogą to być proste i szybkie do wdrożenia zmiany w ramach platformy e-commerce, z której korzystasz.
W poradniku wyjaśniamy do możesz zrobić, żeby przyciągnąć uwagę użytkownika, zaistnieć w wyszukiwarce Google, podkręcić SEO, itd. Pokazujemy, jak ważne są teksty na stronie, jakie znaczenie mają słowa kluczowe, ile może Ci dać artykuł na blogu, dlatego warto dzielić się doświadczeniem i wiele więcej.
Wskazujemy konkretne rozwiązania (proste do zastosowania), z których korzystają inni sprzedawcy w internecie. Dowiesz się, co robi konkurencja, jeśli chodzi o quick wins. Powiemy ci, co mówią dane na temat zachowań użytkowników i jakie należy wyciągać z nich wnioski. Jeżeli zadajesz sobie pytanie, czy możesz coś zrobić szybko i niskim kosztem, żeby przekonać większe grono klientów do swojej oferty – odpowiedź brzmi: tak.
Zadbaj o SEO, sprawdź, czy masz płatności, które są najczęściej wybierane przez klientów sklepów internetowych, upewnij się, że twoja platforma e-commerce ci pomaga, a nie przeszkadza (np. poprzez swoje ograniczenia). Pamiętaj, czasami dodanie jednego słowa może sprawić, że użytkownik lepiej pozna dany artykuł w ofercie, uzna twój sklep za godny zaufania i dokona zakupu.
Podsumowanie
Mając wiedzę z naszego poradnika, będziesz w stanie przeprowadzić analizę, sprawdzić co działa, przekonać się co o twoim sklepie internetowym myślą jego użytkownicy. Jeśli po przeczytaniu e-booka będziesz mieć jakieś pytania, np. na temat płatności – chętnie na nie odpowiemy. Staramy się wspierać naszych klientów wiedzą i doświadczeniem. W końcu już od wielu lat mamy na co dzień do czynienia z rynkiem e-commerce i doskonale wiemy z czym się zmaga.
SEO i zmieniające się algorytmy Google, to tylko jedno z wyzwań. Poświęciliśmy temu zagadnieniu niejeden artykuł w naszej bazie wiedzy. Jest to nawet temat numeru innego poradnika, który udostępniliśmy niedawno naszym klientom. Wszystkie artykuły z naszej bazy wiedzy (bez względu na to, czy ich tematem jest marketing, SEO, platformy e-commerce, kondycja rynku, rozwój narzędzi, systemy erp, Google, meta, słowa kluczowe) mają za zadanie dostarczać użytecznych informacji wszystkich osobom działającym w e-handlu. Dowiesz się z nich wiele na temat tego, jak działa e-commerce o czym należy pamiętać.