Raty online na warunkach klienta

#ecommerce #raty online #pożyczki społecznościowe

Udostępnij:

Pożyczka na warunkach ustalonych przez klienta w celu opłacenia zamówienia złożonego w sklepie internetowym - to nowa możliwość wykorzystania pożyczek społecznościowych. Kupujący sam określi liczbę rat i oprocentowanie, a pieniądze trafią bezpośrednio na konto sklepu.

"Pożyczka na zakup w sklepie" to nowa funkcjonalność serwisu pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Pozwala ona zapłacić za zamówienie złożone w sklepie internetowym pieniędzmi pozyskanymi od użytkowników Kokos.pl. O ilości rat i oprocentowaniu pożyczki decyduje pożyczkobiorca. Wiarygodni klienci mogą otrzymać pożyczkę nawet w ciągu 7 minut. Maksymalny czas oczekiwania na decyzję to 3 dni. Pieniądze trafią bezpośrednio na konto sklepu dzięki usłudze płatniczej Blue Media, operatora Kokos.pl.

Cały proces to tylko kilka prostych kroków: 

- Pożyczka na zakupy to dla klientów możliwość skredytowania wydatków w sklepach internetowych. Także tych, które nie oferują sprzedaży ratalnej - mówi Tomasz Bobrowski z serwisu Kokos.pl. - Największym atutem usługi jest fakt, że formalności można załatwić całkowicie online  - dodaje T. Bobrowski.

Zbliżające się Mikołajki to idealna okazja do sprawdzenia pożyczek społecznościowych podczas zakupów w sklepach internetowych. Kokos.pl przygotował promocyjne ceny weryfikacji dla nowych i dotychczasowych klientów. Ci pierwsi mogą zamówić pakiet niezbędnych weryfikacji tylko za 1 zł, a drudzy w tej cenie sprawdzą się m.in. w bazach dłużników.

Kokos.pl to pierwszy i największy w Polsce serwis pożyczek społecznościowych. W ciągu przeszło 4 lat skorzystało z niego ponad 200 tys. internautów, którzy pożyczyli sobie wzajemnie 80 mln zł. Średni zysk z inwestycji wynosi obecnie ponad 19%, a spłacalność przekracza 92,5%. Operatorem serwisu jest firma Blue Media S.A.

* promocyjne ceny weryfkacji obowiązują do 10 grudnia 2012. Regulamin na stronie Kokos.pl

Przeczytaj także:

Ecommerce

Multichannel a Omnichannel w dużych sklepach e-commerce. Porównanie i wybór strategii

Prowadzisz duży sklep internetowy i zastanawiasz się, która strategia jest lepsza? Wyjaśniamy różnicę pomiędzy podejściami i wskazujemy ich plusy i minusy.

21.09.2023 Czytaj więcej

Ecommerce

Segmentacja klientów w e-commerce. Jak wykorzystać targetowanie dla zwiększenia konwersji

Czym jest segmentacja klientów i jak ją zrobić, by móc odpowiedno targetować ofertę i podnosić w ten sposób konwersję? Odpowiedź znajdziesz tutaj.

19.09.2023 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wykorzystuje się metaverse w e-commerce?

Czym jest Metaverse i w jaki sposób można go wykorzystać do rozwoju sprzedaży online? Które wielkie marki mają już swoje wirtualne sklepy na Metaverse?

18.09.2023 Czytaj więcej