Skokowy wzrost popularności zakupów online

#ecommerce #zakupy przez internet #zakupy online

12.07.2007
Udostępnij:

Markety bankowe prowadzące sprzedaż przez Internet cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów.

Pierwszy market bankowy został wdrożony przez Blue Media pod koniec ubiegłego roku. Do teraz funkcjonują dwa, a kolejne znajdują się już w końcowej fazie realizacji.

O wspomnianej popularności dokonywania zakupów przez Internet świadczą ostatnie dane płynące z analiz sprzedaży prowadzonej przez markety. Ilość dostępnych w ofercie artykułów wzrosła od startu pierwszego marketu niemal pięciokrotnie.

Szeroka gama asortymentowa, która jest sukcesywnie rozbudowywana, zaprezentowana jest w kilkunastu kategoriach i podkategoriach. Oferta marketu oparta została na markowych i oryginalnych, a zarazem unikalnych produktach czołowych producentów i dystrybutorów.

Największym zainteresowaniem cieszą się m.in. perfumy, telefony oraz unikalne gadżety. Natomiast podczas świąt okolicznościowych wysoką sprzedaż realizują sprzedawcy kwiatów, które dostarczane są w dowolne miejsce w kraju.

Prawdziwym marketowym hitem są regularnie organizowane producenckie promocje na poszczególne produkty.

Ilość przeprowadzonych transakcji na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy podwoiła się. Niewątpliwym atutem dokonywania zakupów w markecie jest darmowa dostawa, w bardzo dużym procencie realizowana przesyłkami kurierskimi oraz bezpieczeństwo gwarantowane przez system transakcyjny.

Plany na przyszłość to dalsza rozbudowa oferty pod kątem wprowadzania nietypowych, aczkolwiek poszukiwanych produktów, m.in. z branży finansowej.

Zapraszamy do zapoznania się z przykładową ofertą jednego z funkcjonujących już marketów bankowych pod adresem http://premiumshop24.bzwbk.pl

Przeczytaj także:

Ecommerce

Jak dokładnie działa spingo i jakie korzyści przynosi?

Dowiedz się, jak płatności BNPL mogą zwiększyć konkurencyjność Twojego sklepu, poprawić konwersję i budować lojalność klientów, minimalizując ryzyko finansowe.

07.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Płatności odroczone PayPo – z korzyścią dla klienta i sklepu

Przekonaj się dlaczego klienci coraz chętniej wybierają płatności odroczone i sprawdź, co możesz zyskać uruchamiając tę metodę płatności w swoim sklepie internetowym.

06.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak rozwiązać problemy techniczne z bramkami płatniczymi?

Poznaj rozwiązania na przerwy w dostępności, problemy z integracją, opóźnienia w rozliczeniach i zapewnij płynność płatności w Twoim sklepie internetowym.

30.04.2024 Czytaj więcej