Markety bankowe prowadzące sprzedaż przez Internet cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów.
Pierwszy market bankowy został wdrożony przez Blue Media pod koniec ubiegłego roku. Do teraz funkcjonują dwa, a kolejne znajdują się już w końcowej fazie realizacji.
O wspomnianej popularności dokonywania zakupów przez Internet świadczą ostatnie dane płynące z analiz sprzedaży prowadzonej przez markety. Ilość dostępnych w ofercie artykułów wzrosła od startu pierwszego marketu niemal pięciokrotnie.
Szeroka gama asortymentowa, która jest sukcesywnie rozbudowywana, zaprezentowana jest w kilkunastu kategoriach i podkategoriach. Oferta marketu oparta została na markowych i oryginalnych, a zarazem unikalnych produktach czołowych producentów i dystrybutorów.
Największym zainteresowaniem cieszą się m.in. perfumy, telefony oraz unikalne gadżety. Natomiast podczas świąt okolicznościowych wysoką sprzedaż realizują sprzedawcy kwiatów, które dostarczane są w dowolne miejsce w kraju.
Prawdziwym marketowym hitem są regularnie organizowane producenckie promocje na poszczególne produkty.
Ilość przeprowadzonych transakcji na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy podwoiła się. Niewątpliwym atutem dokonywania zakupów w markecie jest darmowa dostawa, w bardzo dużym procencie realizowana przesyłkami kurierskimi oraz bezpieczeństwo gwarantowane przez system transakcyjny.
Plany na przyszłość to dalsza rozbudowa oferty pod kątem wprowadzania nietypowych, aczkolwiek poszukiwanych produktów, m.in. z branży finansowej.
Zapraszamy do zapoznania się z przykładową ofertą jednego z funkcjonujących już marketów bankowych pod adresem http://premiumshop24.bzwbk.pl