Skokowy wzrost popularności zakupów online

#ecommerce #zakupy przez internet #zakupy online

12.07.2007
Udostępnij:

Markety bankowe prowadzące sprzedaż przez Internet cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów.

Pierwszy market bankowy został wdrożony przez Blue Media pod koniec ubiegłego roku. Do teraz funkcjonują dwa, a kolejne znajdują się już w końcowej fazie realizacji.

O wspomnianej popularności dokonywania zakupów przez Internet świadczą ostatnie dane płynące z analiz sprzedaży prowadzonej przez markety. Ilość dostępnych w ofercie artykułów wzrosła od startu pierwszego marketu niemal pięciokrotnie.

Szeroka gama asortymentowa, która jest sukcesywnie rozbudowywana, zaprezentowana jest w kilkunastu kategoriach i podkategoriach. Oferta marketu oparta została na markowych i oryginalnych, a zarazem unikalnych produktach czołowych producentów i dystrybutorów.

Największym zainteresowaniem cieszą się m.in. perfumy, telefony oraz unikalne gadżety. Natomiast podczas świąt okolicznościowych wysoką sprzedaż realizują sprzedawcy kwiatów, które dostarczane są w dowolne miejsce w kraju.

Prawdziwym marketowym hitem są regularnie organizowane producenckie promocje na poszczególne produkty.

Ilość przeprowadzonych transakcji na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy podwoiła się. Niewątpliwym atutem dokonywania zakupów w markecie jest darmowa dostawa, w bardzo dużym procencie realizowana przesyłkami kurierskimi oraz bezpieczeństwo gwarantowane przez system transakcyjny.

Plany na przyszłość to dalsza rozbudowa oferty pod kątem wprowadzania nietypowych, aczkolwiek poszukiwanych produktów, m.in. z branży finansowej.

Zapraszamy do zapoznania się z przykładową ofertą jednego z funkcjonujących już marketów bankowych pod adresem http://premiumshop24.bzwbk.pl

Przeczytaj także:

Ecommerce

Jakie są najpopularniejsze metody płatności w internecie?

Sprawdź, z jakich metod płatności najczęściej korzystają obecnie klienci kupujący online i które warto wprowadzić w Twoim sklepie internetowym w 2025 r.

23.10.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Sprzedaż międzynarodowa (cross-border) – jak skutecznie i bezpiecznie wprowadzić ją w Twoim e-commerce?

Dowiedz się, jak wprowadzić płatności walutowe w e-commerce, zapewniając bezpieczne transakcje. Odkryj kluczowe strategie minimalizowania ryzyka w sprzedaży...

19.08.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wprowadzić model subskrypcyjny w e-biznesie i zachęcić do niego swoich klientów?

Dowiedz się, jak wdrożyć subskrypcje i skutecznie zarządzać płatnościami subskrypcyjnymi. Zwiększ obroty swojego e-biznesu i zbuduj trwałe relacje z klientami.

12.08.2024 Czytaj więcej