Czym jest 1koszyk i jakie daje możliwości?

#ecommerce #sprzedaż online #1koszyk

19.07.2021
Udostępnij:

Zastanawiasz się nad rozszerzeniem działalności i rozpoczęciem sprzedaży online, ale trochę przeraża Cię konieczność budowy sklepu internetowego, podpisywania umów z firmami kurierskiemi itd.? 1koszyk może okazać się tym, czego w tej chwili potrzebujesz.


Czym jest 1koszyk?


1koszyk to platforma umożliwiająca przedsiębiorcom prowadzenie sprzedaży online bez konieczności posiadania sklepu internetowego, a nawet strony www. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem linku do produktu lub usługi, który można umieścić w dowolnym kanale, np. w poście na Facebooku lub Instagramie. Rozwiązanie jest od razu zintegrowane z płatnościami online oraz z usługami kurierskimi. Jedyna opłata to stała prowizja od zamówienia. Jeśli nie sprzedajesz, to nie ponosisz żadnych kosztów.


Co można sprzedawać za pośrednictwem 1koszyka?


Masz całkowitą dowolność. Platforma umożliwia sprzedaż produktów fizycznych (np. ubrań, biżuterii, rękodzieła), cyfrowych (kursy online, e-booki) oraz usług (np. konsultacji online). Dzięki temu jest to rozwiązanie, z którego mogą skorzystać wszyscy przedsiębiorcy – bez względu na to, jak wygląda ich oferta.


Co zrobić, żeby zacząć sprzedawać?


Dostawca rozwiązania zaprojektował je tak, żeby zacząć można było w każdej chwili i, dosłownie, wykonując kilka kliknięć. Pierwszym krokiem jest rejestracja w aplikacji.

Następnym jest konfiguracja pierwszego produktu lub usługi. Gdy to zrobisz, otrzymasz specjalny link do produktu, który następnie możesz opublikować w kanałach, w których chcesz prowadzić sprzedaż i to wszystko.

Utworzone konto jest automatycznie zintegrowane z płatnościami online oraz z usługami kurierskimi, dzięki czemu klient może od razu złożyć zamówienie, opłacić je online, po czym wybrać sposób dostawy. A Ty po otrzymaniu wpłaty możesz przejść do realizacji zamówienia (produkty cyfrowe są wysyłane automatycznie).

Potrzebujesz tylko 5 minut, żeby zacząć sprzedawać w internecie
Założ teraz darmowe konto i sprawdź możliwości 1koszyk


Gdzie publikować linki do oferowanych produktów lub usług?


Możliwości jest bardzo dużo. Możesz opublikować link w swoich mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, inne dowolne medium), na swojej stronie www, w filmach na YouTube, w mailu, itd.

Link może mieć również postać kodu QR, który możesz umieścić na ulotkach, folderach i plakatach, które będziesz dystrybuować offline, a sprzedaż odbędzie się online.

Sprzedaż poprzez link sprawdzi się doskonale również w momencie, gdy współpracujesz z infuencerami lub korzystasz z programów afiliacyjnych – więcej o sieciach afiliacyjnych możesz dowiedzieć się z podlinkowanego artykułu.


Ile kosztuje korzystanie z 1koszyk?


Tak jak już wspomnieliśmy, jedyną opłata jaką ponosisz jest prowizja o stałej wysokości (zobacz cennik 1koszyk). Zarówno rejestracja w aplikacji, jak i posiadanie konta i korzystanie z wszystkich możliwości platformy jest całkowicie darmowe.

Z tego i wielu innych powodów, jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie i nie chcą ponosić zbyt wielu kosztów oraz dla tych, którzy chcą zapanować nad wydatkami i trochę oszczędzić.

Podsumowując, 1koszyk to jeden z najprostszych i najtańszych sposobów na rozpoczęcie sprzedaży online. Możesz zacząć – nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. Założenie konta i konfiguracja produktów zajmują dosłownie kilka minut, a link do produktu/usługi może być przez Ciebie publikowany w dowolnych kanałach – rownież offline, w postaci kodu QR.

Już teraz szybko i wygodnie przetestuj możliwości 1koszyk – bez umów i zobowiązań

Załóż darmowe konto

Przeczytaj także:

Ecommerce

Proste kroki do optymalizacji cashflow w sklepie online

Zobacz, jak analiza finansowa, zarządzanie zapasami, optymalizacja kosztów i inne strategie przyczyniają się do poprawy płynności finansowej i rozwoju biznesu.

23.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak skutecznie zarządzać sklepem online z domowego biura?

Poznaj strategie i narzędzia, które pomogą Ci zarządzać e-commerce z domowego biura. Dowiedz się, jak utrzymać dyscyplinę i zorganizować idealne miejsce pracy.

22.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Wykorzystanie bramki SMS do poprawy komunikacji z klientem sklepu

Odkryj, jak bramka SMS może rewolucjonizować komunikację z klientami w e-commerce, zwiększając zaufanie i lojalność. Dowiedz się, jak wykorzystać SMS-y.

18.04.2024 Czytaj więcej